خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ تأکید کرد

ضرورت توجه جدی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه جدی گرفته شود، گفت: جامعه امروز ما نیازمند آرامش است و این فضا جز با احیاء و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر به وجود نمی‌آید.
کد خبر: ۸۵۱۵۴۱۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمود بداغی در اولین جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کبودراهنگ که با حضور اعضای ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد در سال 93 و تشریح برنامه‌های سال جاری اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه امروز جدی گرفته شود.

وی افزود: جامعه امروز ما نیازمند آرامش است و این فضا به وجود نمی‌آید مگر به کمک ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر تا این امر در جامعه نهادینه شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان داشت:امر به معروف و نهی از منکر یک مسئولیت فردی و اجتماعی است و دارای شرایط و مراحلی است که ترک آن موجب فساد و رذایل و آسیب پذیری در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید بر اساس ابلاغ ستاد احیاء کشور و استان اجرایی شده و ادارات نیز در راستای توسعه و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای نهادینه شدن این فریضه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راهکارها و راهبردهای خود را برای رسیدن به اهداف موردنظر برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد احیاء ارسال کنند.

در پایان نیز پس از اظهار نظر اعضا مقرر شد با توجه به بحران آب در سطح شهرستان اعضای ستاد نسبت به نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف آب در بین مردم و اقشار مختلف جامعه تلاش جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات