خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان:

اقتصاد مقاومتی یک ضرورت و استراتژی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت و استراتژی است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۹۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا قیاسی امروز در مراسم بزرگداشت روز صنعت برق و روز کارگر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک رجب اظهار داشت: کارگران صنعت برق جزو پر تلاش‌‌ترین و متخصص‌ترین نیروها هستند که سهم بسزایی در هر پیشرفت و توسعه‌ای را دارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: مقام معظم رهبری با تدبیر شعار امسال را انتخاب کرده‌اند و باید همه در تحقق آن کوشا باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان تصریح کرد: دشمن به دنبال این بود که نگذارد انقلاب اسلامی که اساس آن تولیدی و فرهنگی و استراتژیکی بود به سرانجام برسد و برای این هدف توطئه‌های بسیاری کرد که مهمترین آن جنگ تحمیلی بود.

وی ادامه داد: دشمن می‌دانست اگر حاکمیت انقلاب اسلامی مستقر شود دیگر کشورهای منطقه نیز با آن همسو می‌شوند.

قیاسی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به برکت وجود انقلاب اسلامی اضافه کرد: ما در زمینه فرهنگی نیز برای دنیا حرف داریم و زمانی که مقام معظم رهبری نامه‌ای به جوانان غرب نوشتند یعنی یک اصالت قوی که اگر خواهان بودند به آنها ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مهد فرهنگ و تمدن است، بیان داشت: در حال حاضر که در قرن 21 قرار داریم نیز در بسیاری از کشورهایی که به نام اسلام هستند، حقوق زنان نادیده گرفته می‌شود و در برخی کشورها نیز به زن به عنوان کالا و ابزار تبلیغات نگاه می‌شود اما در جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت زنان هیچ مانعی وجود ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان اظهار کرد: در زمینه علمی نیز ایران اسلامی گام به گام با پیشرفت‌های علمی دنیا به ویژه در صنعت برق که به‌روز است، پیش رفته و با وجود دارا بودن یک درصد از جمعیت جهان 2 درصد تولید علم را دارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی رتبه 15 را در ارائه مقالات علمی و پژوهشی در جهان را دارد، افزود: امروز دانش هسته‌ای ایران موجب حیرت جهان شده و آنان را به میز مذاکرات کشانده است.

قیاسی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های گوناگون ورزشی، صنایع دفاعی و... تصریح کرد ملت ایران با غیرت و شهامت و عظمت در برابر دشمنان ایستاده و همواره در صحنه است و امروز به برکت خون شهیدان و دلاورمردی تمام ایثارگران و رهبری امام راحل و مقم معظم رهبری و حمایت بی‌بدیل مردم از نظام در بحث صنایع دفاعی نیز برای دفاع از جغرافیای کشور به‌روز هستیم.

وی با بیان اینکه ما باعث نگرانی جهان نیستیم، یادآور شد: با وجود این امر دشمنان نمی‌خواهند ما قدرتمند باشیم و ایدئولوژی سلامی جهان و منطقه را مدیریت کند و نمی‌خواهند کشوری که یک روز ژاندارم منافع غرب در منطقه بود امروز اعلام استقلال کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با اشاره به قدرت نظامی ایران در منطقه ابراز داشت: داعش تا 30 کیلومتری ما آمد اما جرأت نگاه به ایران را نداشت.

وی با بیان اینکه اسرائیل را در خاکریز اول و در نطفه خفه کرده‌ایم، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت جهانی بوده و باعث امنیت در منطقه است.

قیاسی با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی ابراز داشت: باید در تمام زمینه‌ها توانمند باشیم چراکه کشوری که تولید نداشته باشد جزو فقیرترین کشورها است.

وی با بیان اینکه در زمینه اقتصاد نیز باید همپای دیگر شاخص‌های توسعه پیش برویم، گفت: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت و استراتژی برای ما است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص موفقیت‌های چشمگیری داشته که جای تقدیر دارد.

*نیاز به تعامل بین دستگاه‌ها در استان به شدت محسوس است

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز در استان همدان برای پیشرفت و توسعه نیاز به تعامل بین دستگاه‌ها است که به شدت محسوس می‌شود.

محمد خلیفه با اشاره به عملکرد خوب شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و تعامل آن با امور مالیاتی افزود: همکاری و تعامل این دستگاه با سازمان امور مالیاتی و پیگیری در خصوص امور مربوط به سازمان شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به همراهی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با امور مالیاتی ابراز داشت: هرگز شاهد تخطی و عدم پرداخت از این شرکت نبوده‌ایم و تکنون یک مورد جریمه و مشکلی دربخش حقوق و تکلیف نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات