خبرهای داغ:
فرمانده عملیات بسیج کشور:

آمریکا توان مقابله با صدور انقلاب اسلامی ایران به کشورهای جهان را ندارد

فرمانده عملیات سازمان بسیج با اشاره به مصوبه روز قبل کنگره عراق برای تبدیل عراق به سه کشور گفت: آمریکا امروز می داند که نمی تواند با انقلاب اسلامی ایران و صدور آن به کشورهای جهان مقابله کند برای همین است که تقسیم‌بندی کشور عراق را تصویب کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار نصرت‌الله سیف امروز در رزمایش «الی بیت المقدس» در ملایر با اشاره پیروزی انقلاب اسلامی ایران در زمانی که دنیا به دو بلوک شرق غرب تبدیل شده بود اظهار کرد: در زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دنیا دست دو ابر قدرت شوروی و امریکا بود و تمام کشورهای دنیا زیر یوق یکی ز این دو کشور بودند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با انقلاب خود این معادله دنیا را برهم زد و با پشتیبانی مردم و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

فرمانده عملیات سازمان بسیج افزود: قبل از انقلاب اسلامی جابه جا شدن یک سرباز از یک پادگان به پادگان دیگر باید با اجازه مستشاران آمریکایی بود ولی پیروزی انقلاب اسلامی ایران این معادله را بر هم زد و سرنوشت مردم به دست خودشان افتاد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب ایران کشورهای استعماگر با دیدن سه مسئله شیعه بودن ایران، قرارگیری در یک منطقه استراتژیک دنیا و رهبری روحانیت توطئه‌های خود را علیه انقلاب اسلامی ایران شروع کردند.

سیف افزود: ترور شخصیت‌ها انقلاب اسلامی، تحریم‌های اقتصادی و به راه انداختن جنگ تحمیلی با پیش انداختن صدام حسین با استفاده از تسلیحات جنگی غربی از جمله اقدامات دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: کشورهای مستکبر با خیال اینکه یک هفته ای به تهران خواهند رسید جنگ را آغاز کردند اما به لطف خدا و رهبری امام خمینی(ره) و رشادت جوانان انقلابی ایران نتیجه جنگ چیزی بر خلاف میل آنها رقم خورد و انقلاب اسلامی ایران از جنگ هم سرفراز بیرون آمد.

فرمانده عملیات سازمان بسیج گفت: امروز لابی‌ها و راهروهای پنتاگون محلی برای برنامه‌ریزی و نقشه‌چینی علیه کشورهای شیعه‌نشین و مسلمانان جهان شده است.

وی افزود: دنیای استکبار می‌دانست که انقلاب اسلامی ایران به کشورهای آزادیخواه و مسلمان جهان صادر خواهد شد و برای همین است که سال‌ها به مبارزه علیه این انقلاب پرداخته است.

سیف با اشاره به مصوبه روز قبل کنگره عراق برای تبدیل عراق به سه کشور عنوان کرد: آمریکا امروز می داند که نمی تواند با انقلاب اسلامی ایران و صدور آن به کشورهای جهان مقابله کند برای همین است که تقسیم‌بندی کشور عراق را تصویب کرده است.

وی یا اشاره به اوضاع یمن عنوان کرد: یمن که روزی حیاط خلوت شاهزاده‌های سعودی بود امروز یک کشور انقلابی شده است و این به برکت صدور انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده عملیات سازمان بسیج گفت: هر جا که آمریکا از گزینه‌های روز میز و تحریم حرف زد کشور و مردم ایران مقاوم‌تر و محکم‌تر از قبل شدند و هر چه پر شورتراز قبل در راهپیمایی‌ها و رزمایش‌ها شرکت کردند.

وی افزود: مسئله بمب اتمی بهانه‌ای بیش برای آمریکایی‌ها نیست بلکه آمریکایی‌ها از بمب انقلاب و بمب اسلام و صدور آن می‌ترسند.

سیف گفت: به نظر من حتی آمریکایی‌ها باخود می‌گویند که ما بمب اتمی را به ایران می‌دهیم تا بتوانیم جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیریم اما آنها نخواهند توانست که جلوی پیشرفت این انقلاب و جوانان ان را بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات