خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان:

دغدغه اصلي شهيد مطهري تبيين مباني اصلي اسلام براي جامعه به ویژه جوانان بود

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان گفت: دغدغه اصلي شهيد مطهري تبيين مباني اصلي اسلام براي جامعه به ویژه جوانان بود.
کد خبر: ۸۵۱۵۱۰۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

حجت‌الاسلام محمود قرباني در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاري بسيج در همدان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد مطهري اظهار داشت: جامعه امروز ما بيش از پيش به انديشه‌ها و تفكرات بنيادين اين شهيد بزرگوار كه نشأت گرفته از انديشه‌ها و آرای ناب اسلامي است، محتاج است.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبري آثار شهيد مطهري مباني فكري نظام جمهوري اسلامي است، تأكيد كرد: آثار این شهید بزرگوار نشان از قلم و انديشه‌اي پاك و طاهر است كه مي‌تواند نسخه‌اي براي مشكلات و معضلات امروز جامعه ما باشد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه همدان افزود: افق فكري شهيد مطهري آن قدر عميق و وسيع است كه با رصد كردن جامعه در هر جا كه احساس مي‌كردند موضوعي جامعه و مردم را به خود مشغول كرده و يا اينكه شبهه اي مي‌خواهد احكام و عقايد اسلام را زير سوال ببرد فوراً درصدد راه حل و يا جواب آن شبهات برمي آمدند.

وی اضافه كرد: كتاب‌ها و آثاري كه از ايشان بر جاي مانده تماماً گوياي اين واقعيت است كه ايشان مي‌خواهد اسلام ناب محمدي را به مردم به خصوص جوانان معرفي كند و يا در مواقعي نیز به دفاع از مرزهاي ايدئولوژيك اسلام پرداخته و گروه‌هاي ضاله را در رسيدن به مقاصدشان ناكام مي‌گذاشت.

قرباني خاطرنشان كرد: امروزه جوانان و نوجوانان ما در پيدا كردن راه درست و آشنايي كامل به اسلام مي‌توانند به آثار شهيد مطهري مراجعه كرده و خود را از معارف ناب اسلامي كه با قلمي پاك و روان نگاشته شده، سيراب كنند.

اين كارشناس مسائل ديني با بيان اينكه شهيد مطهري در زمان خود با انديشه‌ها و فرقه‌هاي زيادي مواجه بود،افزود: امروزه نيز كه عرصه جنگ رسانه و قلم‌ها است بايد مسئولين فرهنگي و تربيتي ما در اين جبهه، از بيانات و آثار اين بزرگوار الگو گرفته و آثار هنري برگرفته از اين درياي معارف اسلامي به جامعه عرضه دارند.

وی در پايان با بيان اينكه هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج به نام اين علامه شهيد مزين شده است، گفت: در اين هفته برنامه‌هاي متنوع فرهنگي- تربيتي براي پاسداران و خانواده هايشان برگزار مي‌شود و نمايشگاه هاي متنوعي از آثار اين شهيد بزرگوار در معرض ديد علاقه مندان قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات