خبرهای داغ:
10 اردیبهشت ماه انجام می‌شود

برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" 10 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان نهاوند گفت: برنامه‌ریزی رزمایش به گونه‌ای است که بسیجیان در این رزمایش ضمن آموزش های تئوری و عقیدتی سیاسی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز محک می زنند.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۵۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت: بسیجیان باید همواره آماده و با بصیرت مثال‌زدنی خود پیرو ولایت فقیه باشند و مانند همیشه در خط مقدم خنثی سازی توطئه های دشمنان قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: به همین منظور رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور نیروهای بسیجی گردان های بیت المقدس شهرستان نهاوند، روز پنج شنبه در پادگان قدس نهاوند آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: سه گردان بیت المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)، شهید همت شعبان و شهید سلگی شهر فیروزان برگزارکننده رزمایش در نهاوند هستند که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این رزمایش جلسات توجیهی با حضور بسیجیان و مسئولان حوزه ها و گردانها برگزارشده است.

وی گفت: این رزمایش با هدف مقابله با تهاجم نظامی دشمن، حفاظت از مکان های حیاتی و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه انجام می شود.

کریمی اظهار کرد: برنامه‌ریزی رزمایش به گونه‌ای است که بسیجیان در این رزمایش ضمن آموزش های تئوری و عقیدتی سیاسی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز محک می زنند.

وی بیان داشت: از جمله مهمترین بخش‌های رزمایش دفاع از کوی و برزن، عملیات امداد ونجات و پدافند دور تا دور شهرستان است که بسیجیان برای اجرای این ماموریت ها کاملا توجیه شده اند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: هر گردان بیت المقدس 20 نفر ارکان اصلی دارد که از 9 دسته حلقه صالحین بسیج پایگاه ها تشکیل شده و در مجموع تعداد هر گردان 234 نفر است.

وی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نظامی، اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، تشکیل حلقه های صالحین و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این رزمایش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات