رئیس بسیج رسانه استان یزد:

۷۰ درصد اصحاب رسانه استان یزد عضو بسیج رسانه هستند

خبرگزاری بسیج: رئیس بسیج رسانه استان یزد با اشاره به استقبال خوب اصحاب رسانه استان یزد از بسیج رسانه، گفت: ۷۰ درصد اصحاب رسانه استان یزد عضو بسیج رسانه هستند.
کد خبر: ۸۵۱۴۵۶۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حسین راسخی در آیین معارفه مسئول انجمن فعالان رسانه‌ای بافق با بیان این مطلب که سازمان بسیج رسانه کشور در سال 91 افتتاح و فعالیت بسیج رسانه استان یزد نیز از تیرماه 92 آغاز شد، اظهار داشت: این بسیج با هدف اتحاد و انسجام رسانه‌ای اصحاب رسانه حول محور ولایت ایجاد شد.

وی با بیان این مطلب که تبین فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر اهداف بسیج رسانه است، گفت: بسیج رسانه یک نهاد با ماهیت انقلابی و فرهنگی و مروج افکار، عقاید و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

راسخی با بیان این مطلب که 70 درصد اصحاب رسانه عضو بسیج استان هستند، افزود: بسیج رسانه همه را با یک نگاه فراجناحی و با سلیقه‌های متفاوت زیر پرچم بسیج و ولایت برای تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابل با نظام کفر و سلطه گردهم می‌آورد.

وی با اشاره به سخنی از شهید آوینی، عنوان کرد: دست‌آوردهای انقلاب اسلامی فقط همین دست آوردهای مادی و پیشرفت‌های علمی، کشاورزی و غیره نیست بلکه بزرگترین دست آورد ما تولید تفکر بسیجی است.

نقل از تسنیم

وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های بزرگ استکبار، بیان کرد: این رسانه‌ها به دنبال تغییر سبک زندگی و همسان‌سازی و تسخیر فکر و اراده ما هستند.

رئیس بسیج رسانه استان یزد با اشاره به جایگاه مقدس و با اهمیت رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها باید با دید روشنگرایانه و بصیرت بخشی در جامعه تلاش کنند.

در این آیین، محمدعلی عبداللهی به عنوان مسئول انجمن فعالان رسانه‌ای بافق منصوب شد.

ارسال نظرات