خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خادم پر:

حوزه مقاومت خادم پر رتبه دوم را در بین حوزه‌های بسیج برادران در همدان کسب کرد

فرمانده حوزه مقاومت خادم پر از کسب رتبه دوم توسط حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر در بین حوزه‌های بسیج برادران در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۸۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

هوشنگ صمدی در حاشیه برگزاری جلسه شورای حوزه شهید خادم پر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اعلام نتایج نظارت ستادی سال 93 اظهار داشت: در این ارزیابی حوزه خادم پر در بین حوزه‌های بسیج برادران رتبه دوم و در بین مجموع حوزه‌های محلات رتبه چهارم را کسب کرده است.

وی افزود: با توجه به این امر، امسال انتظار می رود با عزمی جدی و به لطف خداوند شاهد پیشرفت‌های بسیاری در این حوزه باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت خادم پر بیان کرد: در این جلسه نیز برنامه‌های ابلاغی به هر بخش اعلام شد که مشخص شده برنامه‌های هر بخش در سال آینده چگونه خواهد بود و انتظار می رود همکاران حاضر در شورا مانند سال گذشته کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ساعت کاری حوزه مقاومت تغییر کرده این فرصت خوبی است تا مسئولین حوزه مقاومت با حضور در پایگاه‌ها از نزدیک با برنامه‌های آنها آشنا شوند که این امر باعث شکوفایی بیشتر استعدادهای پایگاه و حوزه مقاومت خواهد شد.

صمدی با اشاره به برناممه‌های ابلاغی یادآور شد: امید است بسیجیان حاضر در پایگاه‌ها برای تحقق اهداف انقلاب و تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات