فخر فروشی خیابانی!

کوثری گفت: اگر هر کسی از راه سالم و قانونی کسب درآمد کند دیگر عده ای به این صورت سرمایه های بادآورده را در جهت فخرفروشی به دیگران به نمایش نمی گذارند.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۸۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص استفاده بعضی از جوانان از خودروهای میلیاردی و ایجاد نا امنی در جامعه گفت: این مسئله از دو جهت قابل بررسی است در بخش اول بحث جوانهایی است که با سوار شدن برخودروهای خاص و ایجاد مزاحمت برای بعضی افراد مخصوصا عابرین یا کسانی که در خیابان ها رفت و آمد می کنند باعث نا امنی در جامعه می شوند.

وی افزود: این جوانان با این کار قانون را زیر پا گذاشته و با رفتار متکبرانه که چون ثروت و چنین ماشینی دارند فخر فروشی می کنند.

کوثری با بیان اینکه بعد دیگر قضیه بسیار مهم تر است تصریح کرد: بخش اصلی این پدیده به دستگاه های امنیتی مخصوصا قوه قضائیه بر می گردد که این افراد باید بر اساس این مسئله که "از کجا آوده اید؟" در برابر قانون پاسخگو باشند.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: این افراد ماشین های چند میلیاردی را زیر پای خود می اندازند تا به جوانهای دیگر که درتامین ابتدایی ترین موارد زندگی خود مشکل دارند فخر بفروشند و باعث اذیت و آزار روحی و روانی آنها شده و خودشان را بزرگ جلوه می دهند.

کوثری افزود: اگر مسئولین موضوع " از کجا آورده اید ؟" را دقیقا دنبال کنند هیچ کس ماشین چند میلیاردی را در اختیار فرزندش نمی گذارد این جوانان چگونه در این سن کم از چنین سرمایه ای بهره مند شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه اظهار داشت: این مسئله باید توسط مسئولین اجرایی و مخصوصا قوه قضائیه پی گیری شود که که بالاخره اگر هر کسی از راه سالم و قانونی درآمدی کسب کند دیگر کسی به این صورت سرمایه های بادآورده را در جهت فخرفروشی به دیگران به نمایش نمی گذارد.

ارسال نظرات