یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد در شهرستان قروه برگزار شد

یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد به همت کمیته دانشجویی کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۴۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در این یادواره ظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دارای پاداشی در نزد خداوند است که به فرموده مقام معظم رهبری اجر و مزد این کار کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری های پیشمرگان مسلمان کُرد افزود: در کشاکش اختلافات قومی و مذهبی که در استان کردستان در اوایل انقلاب اسلامی پدید آمد و در حالی که تحرکات کومله و دمکرات و نیز تجزیه طلبان افزایش یافته بود پیشمرگان مسلمان کرد با درخشش خود در آسمان کردستان در برابر انان ایستادند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: سازمان پیشمرگان مسلمان کرد تشکلی مردمی بود که در برابر دشمنان خود ایستادگی کرد و از انقلاب اسلامی ایران دفاع نمود.

شعبانی با اشاره به اهمیت توجه به توصیه های شهدا بر مراجعه به وصیت نامه شهدا تاکید نمود و افزود: اطاعت از ولی فقیه زمان و نیز حفظ انقلاب و تلاش برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مهمترین سفارشات شهدا برای نسل های آینده بوده است که ما نیز وظیفه داریم به این سفارشات عمل نماییم.

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه گفت: هم اکنون می بینیم پادشاهان عرب منطقه و نیز رژیم آل سعود برای حفظ تاج و تخت خود و برای خوش خدمتی به استکبار جهانی از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند و مردم بی دفاع یمن را آماج حملات خود قرار داده اند.

ارسال نظرات