خبرهای داغ:
10 اردیبهشت ماه انجام می‌شود

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» صبح روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه عمومی جوزان خبر داد و گفت: این رزمایش با حضور 20 گردان از گردان‌های فرهنگی و رزمی بیت المقدس و با حضور 8 هزار نفر از بسیجیان با رمز «یا محمد رسول الله(ص)» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۵۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی با اشاره به برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» در ملایر اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس با هدف افزایش توان نیروهای رزمی بسیجی و مقابله تهدیدهای روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور 20 گردان از گردان‌های فرهنگی و رزمی بیت المقدس و با حضور 8 هزار نفر از بسیجیان با رمز «یا محمد رسول الله(ص)» برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به برنامه‌های این رزمایش تصریح کرد: در این رزمایش برنامه‌های متعددی از قبیل آموزش‌های تاکتیکی رزمی و تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش صبح روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری در منطقه عمومی جوزان آغاز شده و به مدت 36 ساعت به طول می‌انجامد.

رستمی اجرای میدانی رزمایش در شهر ملایر به منظور حراست از مراکز حیات و حساس را یکی دیگر از برنامه‌های این رزمایش خواند و افزود: علاوه بر منطقه عمومی جوزان این رزمایش به صورت میدانی در سطح شهر با اجرای رزمایش حراست از مراکز حساس و حیاتی، معابر وصولی و پدافند دورکور در بحث مقابله با ناآرامی‌ها برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس عنوان کرد: این رزمایش جهت توانمندسازی بسیجیان و تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای رزمایش مقابله به اغتشاشات در رزمایش الی بیت المقدس خبر داد و بیان کرد: رزمایش مقابله با اغتشاشات در منطقه بام ملایر و در کنار المان شهدای گمنام همزمان با این رزمایش اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت اجرای این رزمایش از ظرفیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین که توان رزمی دارند نیز استفاده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات