خبرهای داغ:
مسئول آمادگی رزم عملیات سپاه:

فراخوانی عملیات رزمی تلفیقی، باعث افزایش آمادگی و مهارت‌های تخصصی نیروها می‌شود

مسئول آمادگی رزم عملیات سپاه گفت: عملیات رزمی تلفیقی، گردان‌های رزم و بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) علاوه بر افزایش آمادگی و دانش و مهارت‌های تخصصی باعث ایجاد همدلی و وحدت بین اعضای گردان‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۵۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد ناصر مجیدی در بازدید از پادگان و قرارگاه تاکتیکی شهید شکری پور تیپ 32 انصارالحسین(ع) در غرب کشور اظهار داشت: در این عملیات رزمی تلفیقی، گردان‌های رزم و بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) خوب وارد عمل شدند و روحیه آنان برای انجام وظایف ذاتی نیز بسیار عالی ارزیابی شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این عملیات افزود: هدف از انجام این عملیات رزمی و ستون‌کشی تیپ 32 انصارالحسین(ع) این بود که ارزیابی صحیحی از میزان آمادگی رزم بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) و محورهای خودکفای این یگان به عمل آید.

مسئول آمادگی رزم عملیات سپاه اضافه کرد: از سوی دیگر با اجرای این عملیات نقاط ضعف احتمالی که تیپ در انجام وظایف ذاتی خود با آن مواجه است، احصاء و در راستای رفع آن اقدامات لازم به عمل می‌آید.

وی بیان داشت: نیروهای رزمنده استان همدان با روحیه و نشاط و انگیزه خوب و تلاش مضاعف در انجام وظایف محوله و مسئولیت واگذار شده و اجرای دستورات فرماندهان، روحیه اخوت و برادری در کارکنان و بسیجیان را افزایش داده و باعث تقویت آمادگی رزم یگان شده‌اند.

مجیدی تصریح کرد:عملکرد گردان‌های پیاده و تکاور تیپ با توجه به مقدورات و کمبودات خوب و قابل قبول ارزیابی می‌شود و چنانچه در جهت رفع نواقص و کمبودها، اقدامات لازم به عمل آید به طور حتم از این نیز بهتر خواهد بود.

وی در ادامه با ارزیابی مثبت جو صمیمیت و حمیت در بین کارکنان این تیپ بر یکسان بودن سطح آموزش بسیجیان گردان های امام حسین(ع) تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

مسئول آمادگی رزم عملیات سپاه خاطرنشان کرد: تمرین فراخوانی ناگهانی یگان و فعالیت‌های جمعی، ایجاد همدلی، وحدت و شناخت بیشتر اعضای گردان ها از یکدیگر، افزایش دانش و مهارت های تخصصی بسیجیان گردان های امام حسین(ع) و سازمان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات