فرمانده حوزه بسيج دانش آموزي ابركوه خبر داد:

رقابت 240 دانش آموز بسيجي براي كسب بورسيه تحصيلي/ برگزاري آزمون مبناي آيه هاي تمدن همزمان با سراسر كشور در ابركوه

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ابركوه گفت: آزمون مبناي طرح آيه هاي تمدن در ابركوه همزمان با سراسر كشور با حضور 240 دانش آموز برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۸۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

اميررضا فلاحي دخت فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابركوه، از برگزاري آزمون مبناي آيه هاي تمدن خبر داد و افزود: امسال 240 دانش آموز دختر و پسر از سراسر شهرستان ابركوه در روز 5 شنبه مورخ سوم ارديبهشت سال جاري جهت كسب بورسيه تحصيلي با يكديگر به رقابت خواهند پرداخت.

فلاحي دخت اظهار داشت: طرح آيه هاي تمدن با سابقه 5 ساله خود و اجراي برنامه هاي مكمل علمي،‌ آموزشي و تربيتي ويژه دانش آموزان نخبه،‌ توانسته است جايگاه خود را در موفقيت تحصيلي اين دانش آموزان استحكام بخشد و نقش بسزايي در مسير رشد و تعالي آنان ايفا نمايد.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج دانش آموزي ابركوه خاطرنشان كرد: اين آزمون در ابركوه با حضور دانش آموزان با معدل خيلي خوب و بالاتر از پايه ششم ابتدايي برگزار مي شود؛‌ بدين ترتيب كه 132 دانش آموز پسر در محل دبيرستان زينب(س) و 108 دانش آموز دختر در دبيرستان نمونه الزهرا(س) يك رقابت علمي و سالم را تجربه خواهند كرد.

وي در رابطه با چگونگي انتخاب دانش آموزان جهت بورسيه تحصيلي گفت: دانش آموزان پس از ثبت نام در طرح مذكور،‌ در يك آزمون ورودي با عنوان "آزمون مبنا" شركت نموده و افرادي كه بتوانند در اين مرحله حد نصاب نمره مورد نظر را كسب نمايند به طور رسمي عضو «سطح الف» شده و تا زمان ورود به دانشگاه،‌ يعني مدت 6 سال بورسيه مي شوند و مي توانند به صورت رايگان از خدمات آموزشي استفاده نمايند.

فلاحي دخت يادآور شد: دانش آموزاني هم كه نتوانند حد نصاب نمره مشخص شده را بدست آورند در گروه «سطح ب» قرار گرفته و مي توانند با استفاده از تخفيف ويژه از خدمات آموزشي بهره مند شوند.

گفتني است خدمات آموزشي مذكور عبارتند از: مشاوره هاي تحصيلي،‌ آزمون هاي منظم و دوره اي پيشرفت تحصيلي،‌ كتب و نرم افزارهاي كمك آموزشي،‌ كلاس هاي آموزش و رفع اشكال و ... .

ارسال نظرات