خبرهای داغ:
امروز انجام شد؛

برگزاری چهارمین جشنواره دانش‎آموزی «نوجوان سالم» در همدان

چهارمین جشنواره دانش‎آموزی «نوجوان سالم» با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با شرکت ۴۰۰ طرح در استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۶۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، چهارمین جشنواره «نوجوان سالم» در استان همدان امروز در سالن اجتماعات کانون مهدیه همدان با حضور مسئولان حوزه پیشگیری از آسیب‏‌های اجتماعی برگزار شد و در این راستا 400 طرح در قالب پنج رشته به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در هر رشته یک طرح به عنوان طرح برتر تجلیل و به مرحله کشوری راه یافت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در آئین برگزاری جشنواره دانشآموزی «نوجوان سالم» اظهار داشت: امروز مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر جزء اولویتهای اصلی کشور به شمار میآید و نجات معتادان و افراد آسیبپذیر از دام اعتیاد نیازمند یک حرکت جدی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز اظهار داشت: جوانان و نوجوانان بزرگترین سرمایه هر کشوری به شمار میآیند چرا که آینده‌سازان جامعه هستند و باید با تربیت صحیح بتوانیم از ظرفیت بالقوه آن‌ها استفاده کنیم.

عبدالرضا فولادوند افزود: جوانان ایرانی افرادی خلاق و کارآمد هستند در این راستا جوامع غربی برای تحقق اهداف توسعهای خود با هر ترفندی سعی دارند ‌جوانان ایرانی را جذب خود کنند.

وی ایمان به خدا، احترام به والدین و بزرگترها، ترسیم هدف در زندگی، پشتکار و فعالیت برای تحقق اهداف، انتخاب دوستان مناسب و ارزشی و توجه به فعالیتهای ورزشی را از ویژگی‌های یک نوجوان سالم برشمرد و گفت: به منظور استفاده از سرمایه‏های انسانی جوان کشور باید برنامهریزی منسجمی انجام گیرد و این جوانان در مسیر صحیح جامعه هدایت شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات