آیت الله آصفی تأکید کرد؛

جنگ علیه یمن رسوایی و بدنامی را برای آل‎سعود به همراه داشت

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق، با اشاره به تخریب زیرساخت و قتل شهروندان یمنی از سوی عربستان سعودی، رسوایی و بدنامی در دوران کنونی و آینده و محکومیت جهانی را پیامدهای این جنگ برای آل‎سعود توصیف کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۷۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی نماینده حضرت آیت الله خامنه ای در عراق در پیامی با اشاره به توقف عملیات نظامی عربستان علیه یمن تأکید کرد که رسوایی و بدنامی برای آل سعود به یادگار باقی ماند.

 

در این پیام آمده است: هر کسی که با الفبای سیاست آگاه است، از لحظات اولیه حمله نظامی آل سعود علیه استقلال و کرامت و ملت و حاکمیت وزیرساخت های یمن می دانست که جنگ علیه یمن شکستی گسترده و مخدوش شدن چهره آل سعود را به همراه دارد و همپیمانان عرب آن نیز به سرعت از این جنگ و دخالت آشکار علیه کشور مسلمان عربی منصرف شده و اعلام عقب نشینی خواهند کرد.

 

وی افزود: غرور ثروت و نفتی که از سوی آل سعود به هدر می رود، عامل وقوع آنان در این توهم بزرگ است و شیطان با استفاده از این مسائل، این خاندان را برای جنگ بی نتیجه فریب داد. آل سعود گمان می کرد با ثروت و نفت می تواند سرنوشت حاکمان و ملت های منطقه را تعیین کند.

 

آیت الله آصفی تصریح کرد: عربستان از بمباران یمن، تخریب زیرساخت اقتصادی کشوری فقیر، ویرانی فرودگاه ها و کشتار ملت بی گناه و قهرمان و شجاع یمن اعم از زن و مرد و کودک و کهنسال و بیمار چه نتیجه ای گرفت؟

 

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نسل های آینده یمن هیچگاه قتل و تخریب این کشور از سوی آل سعود برای نفوذ سیاسی و نظامی و اقتصادی در این کشور را فراموش نخواهند کرد، ادامه داد: محکومیت جهانی گسترده و بی شمار این جنایت علیه ملتی که درصدد تعیین سرنوشت خودش بود از نتایج این جنگ برای آل سعود به شمار می آید. آل سعود با جنگ علیه یمن به رسوایی در دوران کنونی و آینده دست یافت.

 

وی در بخش پایانی این پیام تأکید کرد: تخریب و ویرانی و کشتاری که آل سعود در مدتی اندک در سوریه و عراق و بحرین و یمن به جای گذاشت از یاد و خاطره ملت های منطقه پاک نخواهد شد و نسل های آینده نیز از این جنایت ها یاد کرده و می گویند که این مناطق را آل سعود تخریب کرد.


منبع: خبرگزاری رسا

ارسال نظرات