خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر:

برنامه‌های فرهنگی پایگاه‌های بسیج باید متناسب با سن اعضا باشد

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر گفت: باید مسئولین پایگاه متناسب با سن افراد عضو در پایگاه برنامه‌های فرهنگی را پیاده کنند چراکه وقتی برنامه های فرهنگی متناسب با سن و شرایط روحی افراد باشد از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۸۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

صمدی در حاشیه سرکشی از پایگاه شهید صوفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اقدامات اجرایی در پایگاه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: انسجام در کار فرهنگی مهم است و کاری که انسجام داشته باشد به نتیجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: باید مسئولین پایگاه متناسب با سن افراد عضو در پایگاه برنامه‌های فرهنگی را پیاده کنند چراکه وقتی برنامه های فرهنگی متناسب با سن و شرایط روحی افراد باشد از تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

فرمانده پایگاه صوفی نیز از ساخت و راه‌اندازی گیم نت و سایت پایگاه صوفی در محل پایگاه خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مجموعه در پایگاه که عمدتاً بازی‌های اسلامی و ایرانی در آن اجرا می شود انتظار می‌رود پایگاه بتواند اقدامات خوبی در رابطه با جذب کودکان و نوجوانان محل داشته باشد .

ویژه تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی گیم نت، استفاده کودکان و نونهالان در پایگاه است که به این وسیله آنها را با محیط پایگاه و مسجد بیشتر آشنا کنیم.

فرمانده پایگاه شهید صوفی اضافه کرد: با فعالیت‌های انجام شده توسط تیم جهادی حوزه و پایگاه در بازسازی و رنگ آمیزی پایگاه و ساخت کلاس درس و سایت و آشپزخانه در پایگاه باعث شد که بیشتر از فضای پایگاه استفاده بشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات