قاضی‌زاده در نطق میان‌دستور:

برخی مذاکرات را خاتمه آمریکاستیزی می‌دانند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اخیرا شاهد چرخش در بیان و رفتار گویندگانی در کشور هستیم که می‌گویند مذاکرات باعث شد آمریکا ستیزی و استکبارستیزی در کشور ما خاتمه یابد.
کد خبر: ۸۵۱۳۲۲۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: در دوره جدید مذاکرات که پیرامون مسئله هسته‌ای بین جمهوری اسلامی و 1+5 در حال انجام است شعار و گفتمان مورد نظر مسئولین مربوطه تحت عنوان برد-برد ذکر شد.

وی افزود: فارغ از این مشکلات پارادایم با توجه به ماهیت اسلامی نظام و اینکه برد-برد بر روی منافع مشترک قابل بیان است نه در حوزه حقوق اساسی،‌ آزادی و استقلال مشروع یک ملت، اخیرا شاهد چرخش در بیان و رفتار گویندگانی در کشور هستیم که رسانه‌های وابسته به جریان آنها و رسانه‌های خارجی در حال تبلیغ گسترده آن هستند و آن این است همین که ما توانسته‌ایم با قدرت‌های بزرگ دنیا سر یک میز بنشینیم و با آمریکا رو در رو مذاکره کنیم دستاورد بزرگی است. آمریکا آنقدر بزرگ است که اگر کل فناوری هسته‌ای را بدهیم نیز می‌ارزد و نباید در جزئیات وارد شد که داده و ستانده چیست.

قاضی‌زاده تاکید کرد: عده‌ای پا را از این فراتر گذاشته و می‌گویند این مذاکرات باعث شد آمریکاستیزی و استکبارستیزی در کشور ما خاتمه یابد و بالاخره همه فهمیدند باید با کدخدا سازش کرد تا در عرصه جهانی اجازه حیات یابیم.

وی تصریح کرد: آنها باز هم در ادامه یاوه‌گویی‌های خود با توجه به بازی کنگره آمریکا در لزوم تغییر سیاست‌های جمهوری اسلامی در به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان یک کشور و عدم حمایت از جریان مقاومت اسلامی در منطقه سخن می‌رانند.

نماینده مردم مشهد ادامه داد: گویی این عده با به فراموشی سپردن جنایت همین روزهای آمریکا علیه مسلمین در حمایت از رژیم متعصب سعودی در کشتار مردم یمن که نشانه عمق عداوند آمریکایی‌ها و از اسلام و مسلمین است از مذاکرات هسته‌ای نه نتیجه‌ای و اندازه فتح مجلس شورای اسلامی آینده بلکه به اندازه استحاله و براندازی نظام اسلام را مدنظر قرار دادند.

قاضی‌زاده گفت: بر آنان لازم است سخنانی را از زبان مؤسس انقلاب اسلامی خمینی کبیر یادآوری کنم: کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند که اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند. اگر سرمان را بالای دار برند. اگر زنده زنده در شعله‌های آتش‌مان بسوزانند و اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را جلوی دیدگان‌مان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.

وی افزود: همچنین خاطره‌ای از زبان مقام عظمای ولایت از امام (ره) نقل می‌کنم که در روزنامه همشهری سال 89 به چاپ رسیده است. حضرت امام در پایان جنگ به  دنبال رسیدن خبر حرکت ناوهای آمریکا و انگلیس به سمت خلیج فارس در جلسه‌ای که با حضور مسئولین نظام تشکیل شد امر به شلیک موشک به سمت ناوهای آنان کردند و این را چند بار تکرار فرمودند و وقتی تردید را در بین برخی اعضای جلسه دیدند فرمودند نظر من همان است اما شور کنید و هر نتیجه‌ای که رسیدید من قبول دارم البته نظر من همان است که گفتم و زمانی که داشتیم از محضر امام خارج می‌شدیم امام به من اشاره کردند که بمانید و من برگشتم و امام فرمودند من هنوز نظرم شلیک دو موشک است و این را بدانید که هر وقت با آمریکا و انگلیس مسامحه کنید فشارشان را بیشتر می‌کنند و بهترین کار این است که با آمریکا با شحاعت برخورد کنید. شما بعد از من یادتان باشد که با آمریکا نباید مسامحه کرد باید با آنها برخورد محکم کرد و نترسید که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

قاضی‌زاده ادامه داد: لذا به این یاوه‌گویان و اربابانشان می‌گوییم باید فرزندان امام خمینی کبیر و امام خامنه‌ای مرده باشد که آنها بتوانند به اهداف پلید خود در سازش با شیاطین عالم برسند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: از دولت محترم می‌خواهیم پیرامون نشر گزاره برگ ایرانی که مواضع جمهوری اسلامی ایران را در مورد مذاکرات شفاف می‌سازد با توجه به تاکید مقامات عالی نظام هر چه سریع‌تر اقدام کند.

وی در پایان اظهار داشت: از طرفی با توجه به آنچه در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به دولتمردان ما نسبت داده شده پیرامون مذاکرات سال 65 در هتل پاریزین پاریس و تبلیغ گسترده‌ای که آنان در رسانه‌های خارجی در این مورد کردند، شفاف سازی کنند.


ارسال نظرات