انتقاد رئیس پلیس پایتخت از نهادهای مسئول

رئیس پلیس پایتخت با انتقاد از نهادهای مسئول در مبارزه با مواد مخدر از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و ده‌ها هزار قرص در عملیات شبانه پلیس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۱۴۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار حسین ساجدی‌ نیا با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت اظهار داشت: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر که شب گذشته در نقاط مختلفی از پایتخت به اجرا درآمد، سومین مرحله از طرح سراسری پلیس در برخورد با خرده‌فرشان پایتخت بود که طی آن 90 نفر خرده‌فروش دستگیر و حدود 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. 

وی افزود: علاوه بر کشفیات به دست آمده ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر روز گذشته موفق به شناسایی و کشف یک محموله بزرگ قرص قاچاق ترامادول شدند که از کشورهای خارجی وارد شده بود که پیش از توزیع در بازار کشف و ضبط شد. این در حالی است که این محموله بزرگ حاوی بیش از 121 هزار قرص ترامادول بود. 

ساجدی‌نیا ادامه داد: بنابر اقدامات انجام شده پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت طی دو هفته اخیر بیش از 36 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و در مجموع 1.5 تن انواع مواد مخدر در سالجاری کشف شد. 

* انتقاد شدید رئیس پلیس پایتخت از مسئولان در موضوع عدم تامین کمپ مورد نیاز تهران

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مردم پایتخت وجود معتادان کارتن‌خواب در سطح شهر است، گفت: متاسفانه ظرفیت کمپ‌های مورد نیاز پایتخت برای نگهداری معتادان کارتن‌خواب تامین نشده است و علی‌رغم قول‌هایی که مسئولان امر در این خصوص داده بودند هنوز اقدامات خاصی در این رابطه صورت نگرفته است.

ساجدی‌نیا در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، ظرفیت کمپ‌های مورد نیاز پایتخت را 4 هزار نفر عنوان کرد.

* کاهش 13 درصدی سرقت در پایتخت

وی در پایان با اشاره به تمرکز پلیس در موضوع مبارزه با سرقت، خاطرنشان کرد: طی اقدامات انجام شده در یک ماهه نخست امسال و با افزایش گشت‌های انتظامی موفق شدیم آمار سرقت در پایتخت را به میزان 13 درصد کاهش دهیم.

ارسال نظرات