حسینی

تجاوز عربستان به یمن مزدوری برای رژیم‌صهیونیستی است

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس تجاوز نظامی عربستان‌سعودی به مردم بی‌دفاع یمن را مزدوری برای رژیم‌صهیونیستی و آمریکا دانست.
کد خبر: ۸۵۱۳۰۹۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیجسیدباقر حسینی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تجاوز نظامی عربستان‌ سعودی به مردم یمن، اظهار داشت: این تجاوز مزدوری برای رژیم‌صهیونیستی و خیانت به جهان اسلام است.

وی با انتقاد از این اقدام رژیم‌سعودی و کشتار زنان و کودکان یمنی، تاکید کرد: عربستان به نیابت از رژیم‌صهیونیستی و آمریکا  هجمه‌ای را در جهان اسلام آغاز کرده و در بین کشورهای اسلامی درگیری ایجاد می‌کند و این حملات و هجمه‌ها هیچ سودی ندارد، جز اینکه سبب تقویت دشمنان اسلام می‌شود.

این عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس حمله عربستان به کشوری مظلوم مثل یمن را که هیچ‌گونه زیرساختی ندارد، کاری غیرانسانی برشمرد و تصریح کرد: عربستان در حال حاضر  در یک همراهی و همکاری با داعش علیه جامعه اسلامی حرکت‌هایی را انجام می‌دهد که تنها به نفع اسرائیل و آمریکاست.

حسینی در پایان تجاوز عربستان به یمن را خلاف تمام معاهدات و توافقات بین‌المللی دانست و از نهادهای بین‌المللی و سازمان ملل خواست تا در جهت حمایت و دفاع از مردم مظلوم یمن اقدام کنند.

ارسال نظرات