سعید قاسمی در همایش "مشهد جهانی، تشکل های جهانی":

تروریست های فرهنگی به دنبال تخریب افکار امام در دانشگاه هستند

سعید قاسمی گفت: امام مدلی را برای ما ارائه داده اند که تکلیف ما رابرای نبرد آخر الزمان روشن کرده است و با صراحت می گویم این رهنمودها ترجمه قرآن برای این روزهای گیجی و کلافگی ماست.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۵۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سعید قاسمی در همایش « مشهد جهانی، تشکل های جهانی » در جمع فعالان فرهنگی و مدیران تشکل های فرهنگی شهر مشهد با ابراز تاسف از وقوع حوادث اخیر و تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده اظهار کرد: دردناک تر از این واقعه پیام ها و لطیفه ایی بود که در فضای مجازی در این مورد دست به دست شد و دل همه را به درد آورد.
 
قاسمی در ادامه در بررسی راهکارهای حضرت امام خمینی (ره) در صحیفه نور تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدل حضرت روح الله برای مبارزه و درس های انقلابی این رهبر بزرگ جهان هنوز هم راهبرد اساسی برای مسلمانان است.
 
وی ابراز تاسف کرد از اینکه با گذشت بیش از سی سال از انقلاب رهنمودهای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران برای نسل جدید بازگو نشده است.
این فعال فرهنگی بیان کرد: امام انقلاب را با توسعه باورهای فرهنگی شروع کرد و بعد در روزهای آخر انقلاب و با قاطعیت در زمان خودش اجازه مبارزه تسلیحاتی را دادند.
وی گفت: فعالیت های امام در زمان قطعنامه ۵۹۸، حکم سلمان رشدی و همه وقایع تاریخی انقلاب و دفاع مقدس یک پکیج مبارزاتی را ارائه دادند.
 
سردار قاسمی تصریح کرد: امام مدلی را برای ما ارائه داده اند که تکلیف ما رابرای نبرد آخر الزمان روشن کرده است و با صراحت می گویم این رهنمودها ترجمه قرآن برای این روزهای گیجی و کلافگی ماست.
 
وی اذعان کرد: اگر پکیچ روح الله نرم افزار شده بود و اجرا می شد امروز داستان بهار عربی اتفاق نمی افتاد  و این جنگ ها در جامعه مسلمان عرب در سوریه ، مصر، یمن  و عراق رخ نمی داد.
سردار قاسمی با تاکید بر اینکه تفکر روح الله و الگوی ارائه شده او تفکر اسلام محمدی در مقابل اسلام مرفه هان بی درد و اسلام آمریکایی است افزود: امام در بیانیه ۵۹۸ و به قول امروزی ها در این فکت شیت خامه ۵۰ سال مبارزه خود را بیان و ارائه کردند.
 
این فعال سیاسی کشور ابراز تاسف کرد که براساس مدل ارائه شده جدید از سوی برخی سیاستمداران کشور باید عقب نشینی کنیم که حتی عراقی ها نیز فهمیده اند که باید در نقطه ای از تاریخ ایستاد و گرنه باید همه چیز را گذاشت و عقب رفت.
 
وی ادامه داد: رهنمودهای رهبر انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که ملت ایران اهل سازش و عقب نشینی نیست.
سردار قاسمی  با بیان اینکه انقلاب در کشورهای اسلامی تحت تاثیر آتش فشانی است که ملت ایران به پا کرده است افزود: تصور نکنید اگر پرچم سفید را بالا ببرید به شما کاری ندارند بلکه آنها بیشتر پیش خواهند آمدو در مسائل داخلی کشور هم دخالت خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه  پاکستان به عنوان کشوری که عقب نشینی کرده است امروز حتی نمی تواند یک پهباد ساده آمریکا را بزند تاکید کرد: بر اساس مدل مخالف تفکر روح لله خمینی متاسفانه امروز به دلیل وجود تروریست های فرهنگی در دبستان و دبیرستان ها و دانشگاهها هیچ  یک از تفکرات امام خمینی به عنوان یک رهبر اسلامی جایی نداشته است.
 
وی افزود: مدل مخالف تفکر امام در کشور به دلیل وجود عوامل تروریست های فرهنگی در آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور نگذاشتند که رهنمودهای امام خمینی در کتابهای درسی دبستان، دبیرستان و دانشگاه به فرزندان کشور ارائه شود.
 
سردار قاسمی با بیان اینکه امروز مطالبی در خصوص انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز درکتابهای درسی کمتر دیده می شود و افزود: اعتراف می کنم که موفق شدند که این تفکر را میان نسل جدید جا بیاندازند که نباید با استکبار مچ انداخت.
 
این فعال فرهنگی کشور ابراز تاسف کرد از اینکه مدل تفکر نهضت آزادی، مجاهدین خلق  و مدل تفکر هاشمی  مخالف مدل تفکر امام خمینی است و توانسته اند با پیش زمینه ای که دردبستان در ذهن بچه های ایران ایجاد کرده اند این تفکر را جا بیاندازند.
 
وی افزود: این جای تاسف دارد که امروز بعد از ۳۷ سال با تشکل های مشهد به عنوان یک شهر مذهبی جلسه بگذاریم و تازه به این سئوال پاسخ دهیم که باید به مناقشات بین المللی ورود پیدا کنیم ؟
سردار قاسمی خطاب به دولتمردان گفت: با همه انتقاداتی که به احمدی نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست ۲۰ دلار قیمت نفت راافزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا  ۲۰ دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ اما ثمره کار شما که کاهش قیمت نفت شد.
 
وی  تاکید کرد:مدل تفکر روح الله است که می تواند موازنه قدرت را به نفع پا برهنه های جهان برهم بزند .
وی خطاب به برخی از مذهبی ها که طلب حضور در کنار حاج قاسم را در عراق دارند؛ گفت: نمی خواهد بروید با حاج قاسم عکس یادگاری بگیرید، بنشینید بررسی کنید تفکرات امام را و برای مشکلات کشور و جهان اسلام راهکار بدهید.
 
سردار قاسمی گفت: امروز جنگ ما جنگ عقیده هاست و جغرافیا و مرز نمی شناسد و باید بسیج فرهنگی سربازان اسلام را راه بیاندازیم.
این فعال فرهنگی به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی و بیان خاطراتی از حضرت امام اشاره کرد و تاکید کرد: حرف های امام خمینی در وصیت نامه و صحیفه ایشان برای ما سند است و خاطره گویی حاج اقا را سند قرار نمی دهیم.
 
وی تصریح کرد: امروز برای حفظ هویت نسل آینده مان باید کمربندهایمان را ببندیم و اگر طبق خواسته امام در این سالها بسیج جهانی مسلمین را ایجاد نکردیم  چوبش را می خوریم.
سردار قاسمی در بخش دیگری از سخنانش از اینکه رهنمودهای امام در رسانه های کشور بازگو نمی شود ابراز تاسف کرد و گفت:چرا صحبت های امام خمینی روی آنتن نمی رود؟
وی با اشاره به رهنمودهای حضرت امام در صحیفه نور گفت: باید دندان آمریکا را شکست و باید شهادت یا پیروزی را انتخاب کرد که البته هردو برای ما پیروزی است.
 
این فعال فرهنگی  تاکید کرد: تا کجا کوتاه بیاییم ؟ اگر کوتاه بیاییم و عقب بنشینیم به بهانه حقوق بشر بچه کش ها برای ما حقوق بشر را اعمال می کنند و ما را به عنوان کشوری ضعیف می پذیرند در حالی که بر اساس تفکرات امام (ره)ما باید پناهگاه مسلمین جهان شویم.
 
قاسمی عنوان کرد: ایران باید نیاز سربازان اسلام را از سراسر جهان تامین کند وآنها را با اصول و روشهای مبارزه عقیدتی و تربیتی آشنا سازد.
ارسال نظرات