خبرهای داغ:
امروز؛

روحانیون و طلاب ملایری در حمایت از مردم بی‌دفاع یمن تجمع کردند

روحانیون و طلاب شهرستان ملایر در حمایت از مردم بی‌دفاع یمن در مسجد جامع این شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۸۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، تجمع اعتراض آمیز روحانیون و طلاب شهرستان ملایر با حضور رئیس حوزه علمیه ملایر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر و مسئول بسیج طلاب استان همدان در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم طلاب و روحانیون با سر دادن تکبیر و شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «آل سعود ننگت باد» و «مرگ برآل سعود» نفرت خود را از آل سعود و حامیانش اعلام کرده و از مردم بی دفاع یمن حمایت کردند.

یکی از اساتید حوزه علمیه در این تجمع اظهار داشت: بار دیگر آل سعود خبیث با نیابت از آمریکا و اسراییل مردم یمن را آغشته به خون کرده و می‌کند، جنایتی که در آن تا امروز صبح بیش از هزاران نفر از زنان و کودکان غرق به خون شده است

حجت‌الاسلام ترکاشوند تصریح کرد: امام جمعه آل سعود در نماز جمعه می گوید جنگ ما با ایران جنگ شیعه وسنی است اما این دروغ است زیرا در یمن طوایف متفاوتی از قبیل سنی، شیعه و دیگر مذاهب وجود دارد که در این بمباران‌ها همه را می کشند چه سنی وچه شیعه.

*مشکل آل سعود با اصل اسلام و مکتب امام (ره) است

وی ادامه داد: جنگ آنان با شعار امام (ره)است زیرا در یمن انقلابیون عکس رهبر کبیر انقلاب و مقام معظ رهبری را با خود دارند زیرا می خواهند نشن دهند که انقلاب آنها از انقلاب ایران پیروی می کند.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسلمانان امت واحد هستند، گفت: مشکلات اسلام از این پدران و اجداد آل سعود بر می‌خیزد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل مسلمانان را یک تن می‌دیدند، ادامه داد: یکی از دلایل آن، این است که زمان تأسیس سپاه، مهندس بازرگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ایران را اضافه کرد اما امام (ره) زیر ایران خط کشید و زمانی که علت ان را پرسیدند فرمود انقلاب اسلامی ما متعلق به تمام کشور های اسلامی است .

ترکاشوند با اشاره به جنایت‌های آل سعود در یمن اظهار داشت: مشکل آنها با اصل اسلام و مکتب امام (ره) است.

*سازمان ملل پشتوانه کشورهای خونخوار جهان است

وی با بیان اینکه این جنگ یک جنگ نیابتی است، افزود: عربستان به نیابت از شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل به یمن حمله کرده است و آنان غاصب حرمین شریفین هستند نه خادم حرمین شریفین.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در هیچ جای دنیا سابقه ندارد که کشوری اسم خاندانی را روی خود بگذارد، گفت: سازمان ملل پشتوانه کشورهای خونخوار جهان است بنابراین ملت‌ها باید به دنبال سازمانی برای خودشان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات