جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

همه مسئولان و مردم باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همه مسئولان و مردم باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۶۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا حسینی در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مساجد با اشاره به مبحث اقتصاد و فرهنگ و اقداماتی که باید در این زمینه صورت گیرد، اضافه کرد: اهمیت این موضوعات موجب شده است که مقام معظم رهبری به آن تاکید موکد داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در زمینه ضربه زدن به نظام و انقلاب بیان کرد: دشمن با این اقدامات در تلاش برای کمرنگ کردن نظام و انقلاب و تضعیف دین است.

این مسئول همچنین با توضیح اینکه دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش برای سست کردن بنیان خانواده است، گفت: باید در این راستا جوانان را آگاه کنیم.

وی در ادامه تشکیل بسیج مساجد و محلات را فرصت مناسبی برای آگاه‌سازی جوانان و انجام فعالیت‌های مختلف عنوان کرد و گفت: فعالیت این پایگاه‌ها موجب آگاه‌سازی جوانان در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تشریح فعالیت‌های بسیج مساجد و محلات گفت: این پایگاه‌ها همیشه فعال هستند و در صورت تلاش بیشتر به دستاوردهای متعددی در زمینه‌های مختلف دست پیدا خواهند کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره طرح‌ها و اقدامات ابتکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات نیز اشاره داشت و افزود: برگزاری این جشنواره موجب شناسایی استعدادهای برتر بسیجیان در سطح مساجد و محلات می‌شود.

حسینی، پویایی و تحرک را از دیگر نتایج برگزاری این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب تشویق بسیجیان به انجام اقدامات ابتکاری خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید با فعالیت‌های جهادی فرمایشات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم، اظهار کرد: باید آگاه باشیم که اگر ما در داخل کشور فعالیت نکنیم، دشمن در خارج از مرزها فعال است و هر لحظه منتظر ضربه زدن به کشور، نظام و انقلاب است.

ارسال نظرات