در تذکر نماینده اصفهان به وزیر صنعت مطرح شد؛

ضرورت برنامه‌ریزی برای نظارت در تولید خودروهای داخلی

نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر صنعت ضرورت برنامه‌ریزی در راستای نظارت دقیق در فرآیند تولید خودروهای داخلی را متذکر شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۱۰۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (30 فروردین 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در ابلاغ لایحه رتبه‌بندی معلمان و توجه جدی به منزلت و معیشت فرهنگیان شد.

نادر قاضی‌پور،‌ علیرضا محجوب، حسین سبحانی‌نیا و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه، تهران، نیشابور و شیراز به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی لزوم حذف شرکت‌های واسطه میان کارگر و شرکت اصلی و انعقاد قراردادهای مستقیم کار را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور،‌ علیرضا محجوب و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه، تهران و شیراز در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اعلام زمان و نحوه آزمون استخدام مربیان پیش‌دبستانی شد.

عباس مقتدایی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نمایندگان اصفهان و شاهین‌شهر به وزیر علوم و رئیس‌جمهور لزوم تعیین رؤسای دانشگاه‌هایی که با سرپرستی اداره می‌شوند را متذکر شدند.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر صنعت ضرورت برنامه‌ریزی در راستای نظارت دقیق در فرآیند تولید خودروهای داخلی را متذکر شد.

احمد فتاحی نماینده مردم شهربابک در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد که علت انتصاب افراد مسئله دار و منتسب به فتنه در برخی از پست‌های وزارت علوم و دانشگاه ها و پژوهشگاه‌ها چیست.

سیدسعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در تذکری به وزیر علوم خواستار توضیح علت برخورد نامناسب دانشگاه شهرکرد با نیروهای متعهد و نماینده ولی فقیه و ضرورت حذف افراد مسئله‌دار و جلوگیری از سوءمدیریت‌های کلی شد.

ضرعام صادقی و مهرداد بذرپاش نمایندگان شیراز و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه به حقوق و پرداختی فرهنگیان شاغل و بازنشسته و رفع تبعیض در پرداخت با سایر شاغلین و رعایت عدالت در پرداخت شدند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر علوم خواستار تسریع در حل مشکلات دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی تهران شد.

نادر قاضی‌پور و مهرداد بذرپاش نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر علوم اعلام کردند ادقام دانشگاه‌های علوم اقتصادی و خوارزمی در ایام تعطیلات نوروزی چه ضرورتی دارد.

ابراهیم کارخانه‌ای و ضرغام صادقی نمایندگان همدان و شیراز در تذکری به وزیر صنعت عنوان کردند گرانی بی‌رویه نان تحت عنوان آزادپزی در شرایط کنونی کشور ظلم به مردم است که در تأمین معاش اولیه خود با مشکل جدی مواجه هستند.

نادر قاضی‌پور، جواد جهانگیرزاده و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر بهداشت بر اجرای قانون نظام تعرفه پرستاری پس از شش سال از زمان تصویب و ابلاغ تأکید کردند.

حلیمه عالی نماینده مردم زابل به وزیر کشور در مورد عدم برخورد قاطع با سارقان مسلح و احساس ناامنی در منطقه تذکر داد.


ارسال نظرات