زمانی :

قطعنامه شورای امنیت برای یمن چراغ سبز به کشور متجاوز است

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای امنیت با فشار قدرت‌های بزرگ به صدور قطعنامه در مورد یمن پرداخته و قطعنامه این شورا در واقع چراغ سبزی به کشور متجاوز برای ادامه تجاوزگری‌های آن است.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۴۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تجاوز عربستان به یمن گفت: ملت یمن هر متجاوزی را به خاک این کشور از کرده خود پشیمان خواهد کرد و قطعا عربستان و مشاوران و متحدانش از حمله به یمن پشیمان خواهند شد.

وی با بیان اینکه ملت یمن به خوبی نشان دادند می‌توانند درس خوبی به متجاوزان بدهند، افزود: شورای امنیت سازمان ملل تحت نفوذ بعضی قدرت‌ها قطعنامه‌ای را علیه کشور یمن صادر کرد و به جای اینکه قطعنامه‌ای را صادر کند تا مانع از تجاوز بیشتر به یمن شود قطعنامه را صادر کرد که در واقع چراغ سبزی برای کشور متجاوز بود تا به تجاوز خود ادامه دهد.

مساور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آل سعود امروز با عامل تفرقه بین مسلمانان تبدیل شده و مسلمان‌کشی توسط آل‌سعود اقدامی است که رژیم صهیونیستی از آن بیشترین بهره را می‌برد.

زمانی در پایان گفت: ادعای آل‌سعود مبنی بر خادم حرمین شریفین بودن آنها با عملکرد آنها در کشتار مسلمانان و حمایت از گروه‌های تروریستی همخوانی ندارد.

ارسال نظرات