خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

شهدای بانو الگوی خوبی برای دانش‌آموزان دختر هستند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری مراسم یادواره شهدای بانوی فرهنگی برای اولین بار در استان همدان حرکت بسیار خوبی است، گفت: باید برای جاودانگی برگزاری یادواره شهدای بانو تلاش کنیم تا دانش آموزان دختر بتوانند از این رشادت‌ها الگو بگیرند.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۴۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر خجسته امروز در یادواره بانوان شهید آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: درخت انقلاب اسلامی کاشته شد و امروز میوه آن بیداری اسلامی در جهان است که همه روره شاهد فراگیری این بیداری هستیم.

وی بیان کرد: امروز در منطقه شاهد بیداری اسلامی هستیم به گونه‌ای که استکبار در مقابل ما زانو خم کرده و مجبور به مذاکره شده است چراکه قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم این کشور را باور داشته و نمی‌توانند در مقابل مردم ما پیروز شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زنان در پیروزی انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌ها، نقش آفرینی بسیاری داشته و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور پررنگی دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر زنان در دوران دفاع مقدس نبودند، هیچ‌گاه پیروزی حاصل نمی‌شد چرا که مادران فرزندان خود را با قوت بیشتر به میدان جنگ می‌فرستادند و به این ترتیب حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن داده نشد.

خجسته با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس 48 کشور صدام را حمایت می‌کردند تا کشور ما را شکست دهد، عنوان کرد: مادران و همسران شهدا به نوبه خود نقش آفرینی کرده و برخی از آنها در پشت جبهه اقدام به امر کمک های اولیه و امور غذا‌رسانی می‌کردند.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای بانوی فرهنگی برای اولین بار در استان همدان حرکت بسیار خوبی است و باید برای جاودانگی برگزاری یادواره شهدای بانو تلاش کنیم تا دانش آموزان دختر بتوانند از این رشادت‌ها الگو بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات