خبرهای داغ:
استاندار همدان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران، قوی‎ترین ارتش در منطقه است

استاندار همدان با تصریح بر اینکه هر روز شاهد تولید دستاوردهای جدید و نوین نظامی از سوی ارتش ایران هستیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان قوی‎ترین ارتش در منطقه مطرح بوده و در مواقع لازم می‎تواند وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۳۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در مراسم روز ارتش اظهار داشت: ارتش بزرگ، فداکار، سلحشور و غیور ایران اسلامی تنها ارتش جهان است که با اتکا به عقیده، تقوا و لطف الهی از وطن و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ارتش ایران انقلابی، مردمی و عقیدتی بوده و نیروهای متدین و فداکار دارد، افزود: ارتش ایران و تمامی نیروهای مسلح در برابر تعرض استکبار در هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای درخشیدند که در تاریخ ثبت شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه اوایل انقلاب دسیسه‌هایی مبنی بر انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته بود، گفت: اما امام خمینی(ره) به ارتش اعتماد کرد و ارتش نیز به ندای امام(ره) پاسخ مثبت داد.

وی با اشاره به رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ایران در برابر عراق عنوان کرد: صدام به دنبال این بود که با همراهی و همکاری حدود 50 کشور جهان در مدت یک هفته به تهران برسد اما ارتش فدایی و بزرگ ایران با کمک سایر نیروهای نظامی و مردمی توانست کارنامه خوبی از دوران دفاع مقدس به جای بگذارد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه عملکرد سربلندانه ارتش و سایر نیروهای مسلح سبب شد تا یک وجب از خاک ایران در 8 سال دفاع مقدس از ایران جدا نشود، بیان کرد: اگر در مذاکرات هسته‌ای آمریکا و استکبار گزینه‌های روی میز را دوباره تکرار نمی‌کنند به خاطر صلابت و بزرگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اعلام اینکه ارتش جمهوری اسلامی پس از اتمام جنگ در زمینه توسعه تسلیحاتی و سازندگی کشور گام‌هایی مثبتی برداشته است، عنوان کرد: اقدامات ارتش جمهوری اسلامی در زمینه تولید تسلیحات جدید به گونه‌ای بوده که روز به روز سبب تقویت قدرت نظامی کشور شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی هر جا نیاز باشد از حق و مظلوم دفاع می‌کند، بیان کرد: تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصداق همدلی و هم‌زبانی بین حکومت و ملت است.

وی با اعلام اینکه ارتش ایران زمانی که نیاز باشد از کشور دفاع کرده و در زمان دیگر تجهیزات فنی خود را برای ساخت و توسعه کشور در اختیار قرار می‌دهد، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازسازی تجهیزات و تسلیحات خود پس از هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای عمل کرد که استکبار با تعجب مواجه شد.

نیکبخت با تصریح بر اینکه هر روز شاهد تولید دستاوردهای جدید و نوین نظامی از سوی ارتش ایران هستیم، تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان قویترین ارتش در منطقه مطرح بوده و در مواقع لازم میتواند وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار به دنبال ایران‌ستیزی، اسلام ستیزی و شیعه ستیزی در دنیا هستند، گفت: تعامل سازنده دولت و نیروهای مسلح با دنیا در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری سبب شده تا امروز استکبارستیزی در کشور به وجود آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات