مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان در سنندج برگزار شد

مراسم سان و رژه نیروهای مسلح استان کردستان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۷۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر اعم از ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی صبح امروز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در امراسم رژه نیروهای مسلح استان اظهار کرد: خداوند به این ملت قدرتی داده است امروز دشمنان توان انکار اقتدار و عظمت ایران را ندارند و در برابر اقتدار ما به خشم آمده‌اند.

به گفته وی، امروز در سایه لطف الهی، سران استکبار از عظمت و بزرگی ملت ایران، نیروهای مسلح، حزب‌الله و کسانی که در خط خدا و قرآن هستند به تنگ آمده و دست و پا می‌زنند.

وی به برخی اتفاقات و جنگ‌ها موجود در منطقه به ویژه حمله آل‌سعود به یمن اشاره کرد و بیان داشت: عربستان در باتلاق استکبار فرو رفته و کشت و کشتارهایی که در یمن به راه انداخته نیز ناشی از آن است.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی ارتش ایران را فردی بر عهده دارد که تنها از خدا می‌ترسد و پشتوانه‌ و سخنش خدا و مطابق قرآن بوده و این افتخار بزرگی برای یکا‌یک ارتشیان است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در این مراسم اظهار داشت: ارتش شجره طیبه است که نیروی انسانی آن می‌توانند از کیان اسلامی قاطعانه دفاع بکنند و مرزهای شرف و احترام خودمان پاسداری و نگهبانی بکند.

امیر کیومرث شرفی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "لازم است توانایی و مشت محکم ملت در عرصه دفاعی محکم بماند و هر روز محکم‌تر شود" و نیروهای مسلح ما مشت محکم این ملت هستند.

وی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی‌هایی چون توجه به احکام دینی، ولایت‌مداری، اطاعت مداری و گوش به فرمان رهبری است و در نهایت اقتدار ارتش و ایران اسلامی مرهون منویات حکیمانه مقام معظم رهبری است.

شرفی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، آسمان تا دریا در اوج آمادگی قرار دارد و بحمدالله مشکلی نداریم.




ارسال نظرات