صبح امروز و بصورت همزمان مقابل سفارت عربستان و دفتر سازمان ملل؛

دانش آموزان بسیجی اعتراض خود را نسبت به رفتار آل سعود اعلام کردند

خیل کثیری از فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در اعتراض به کشتار بی‌رحمانه مردم یمن توسط رژیم سفاک آل سعود مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.
کد خبر: ۸۵۱۱۷۵۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،دانش آموزان بسیجی صبح امروز (شنبه) بصورت همزمان و جداگانه مقابل سفارت عربستان و دفتر سازمان ملل اعتراض خود را به رفتار وحشیانه آل سعود اعلام کردند 

 در تجمع اول که مقابل سازمان ملل برگزار شد دانش آموزان بسیجی نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم یمن توسط رژیم سفاک آل سعود واکنش نشان دادند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهای "کودک کشی در یمن محکوم باید گردد"، "مرگ بر آل سعود" اعتراض خود را به این اقدام غیرقانونی و ضد بشری آل سعود ابراز دارند.

همچنین در تجمع دیگری مقابل سفارت عربستان جمع کثیری از دانش آموزان بسیجی در اقدام به برخورد نامناسب دو مامور سعودی با دو نوجوان ایرانی با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون "مرگ بر آل سعود"، "آل سعود مجری اوامر آمریکا" و "آل سعود مساوی با آل سقوط" در مقابل سفارت عربستان دست به اعتراض زدند.

تعدادی از این دانش آموزان در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران هدف عربستان را از اقدام اخیر نسبت به دو نوجوان ایرانی ترس از قدرت گرفتن ایران در منطقه اعلام کردند.

همچنین دانش آموزان بسیجی از مسئولین خواستار آن شدند تا این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری نمایند. 


منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات