خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بهار:

شعار امسال، الگو و راه اصلي ملت و دولت است

امام جمعه شهرستان بهار شعار سال 94 را الگو و راه اصلي ملت و دولت دانست و گفت: همه ما بايد تابع اين دستور باشيم و آن را در امور زندگي خود وارد کنيم.
کد خبر: ۸۵۱۱۳۷۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام حبيب‌الله حاتم‌نيا در شوراي فرهنگ عمومي شهرستان بهار که در محل دانشگاه آزاد اسلامي مرکز بهار تشکيل شد، اظهار داشت: سخنان و رهنمودهاي حکيمانه رهبر فرزانه انقلاب در اين خصوص چراغ راه ملت و دولت است بنابراین همگان باید در اين مورد حرفشان سخن معظم له باشد.

وي تصریح کرد: رهبر بصير، آگاه، زمانشناس و شجاع رهنمودهايي بيان کردند و بر همگان لازم و واجب شرعي است تا سخنان ايشان را نصب العين خود قرار دهند.

امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه اعضاي شورا بايد نسبت به عملياتي کردن اين شعار گام بردارند، اظهار کرد: مقام معظم رهبري امسال را با نام «همدلي و همزباني دولت و ملت» نامگذاري کردند که نشان از درايت و بصيرت ايشان دارد که بر تمام موضوعات داخلي و خارجي کشور آگاه هستند.

وي شعار سال 94 را الگو و راه اصلي ملت و دولت دانست و افزود: همه ما بايد تابع اين دستور باشيم و آن را در امور زندگي خود وارد کنيم.

حاتم‌نیا گفت: وقتي که رهبر بر وحدت دولت و ملت تاکيد دارند يعني ما در شرايط کنوني بيش از هر چيز به انسجام داخلي نياز داريم؛ زيرا شرايط حساس ايران در منطقه و در برابر دشمناني که همواره در برابر ما متحد بودند اين انسجام را مي‌طلبد.

وي با بيان اينکه امروزدشمنان داخلي و خارجي زيادي قصد دارند تيشه به ريشه نظام و اسلام بزنند خاطرنشان کرد: تنها با وحدت، همدلي و همزباني است که مي‌توانيم در برابر اين توطئه‌ها ايستادگي کنيم .

امام جمعه شهرستان بهار همدلي و همزباني دولت و ملت را راه برون رفت کشور از شرايط فعلي دانست و خاطرنشان کرد: تنها از اين راه است که رضايت‌مندي مردم نيز حاصل خواهد شد و گرفتاري‌هاي سختي که در اين سال‌ها براي مردم پيش آمد قابل حل خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات