معاون بنیاد شهید استان زنجان:

جانبازان استان زنجان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در سال گذشته تمامی جانبازان استان زنجان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۵۱۱۲۱۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

علیرضا حیدری اظهار داشت: در سال گذشته براساس قانون بودجه سال 93 تمام جانبازان شاغل و غیر شاغل تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه به جز ایثارگران تحت پوشش نیروی‌های مسلح تمامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تحت پوشش کارت بیمه طلایی هستند خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای بیش از 21 هزار و500 نفر از اعضای خانواده شهدا و ایثارگران کارت بیمه طلایی صادر شده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته دو مرحله کمسیون پزشکی در استان برگزار شده است، ابراز کرد: در سال گذشته ماهانه بیش از 300 نفر از ایثارگران از خدمات پزشکی ویزیت در منزل برخوردار شده‌اند که در مجموع بیش از 3 هزار و 600 مورد ویزیت در منزل انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای انجام خدمات پزشکی جانبازانی که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند به تهران اعزام می‌شوند.

حیدری افزود: تمامی هزینه‌های دارویی جانبازان توسط بنیاد شهید پرداخت می‌شود و تنها استثناء موجود دارو‌هایی است که به صورت قاچاق وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات در سال گذشته راه اندازی پیک سلامت بوده است.در راستای اجرای این طرح بنیاد با مراکز تهیه و توزیع تجهیزات پزشکی و برخی از داورخانه‌ها وارد مذاکره شده است که با راه‌اندازی پیک سلامت اقلام دارویی و توانبخشی ایثارگران و جانبازانی که امکان مراجعه به داروخانه را ندارند داروی‌های خود را در منزل دریافت کنند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه توانبخشی عنوان کرد: در سال گذشته همه تجهیزات مورد نیاز ایثارگران در سال گذشته تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بیان کرد: از جمله تجهیزات توانبخشی ارائه 70 دستگاه ویلچر، 10 تخته تشک ضد زخم ، 15 دستگاه اکسیژن‌ساز با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار بوده است.

ارسال نظرات