شهردار پیشوا بر اصلاح و ساماندهی هندسی میادین و بلوارهای این شهر تاکید کرد

شهردار پیشوا بر اصلاح و ساماندهی هندسی میادین و بلوارهای این شهر تاکید کرد

شهردار پیشوا بر اصلاح و ساماندهی هندسی میادین و بلوارهای شهر پیشوا تاکید کرد و اظهار داشت: در سال جدید با اصلاح میادین و بلوار های سطح شهر پیشوا عمده مشکلات ترافیکی شهر را حل کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛در دور جدید بازدید های میدانی، شهردار پیشوا به همراه معاون خدمات شهری و معاون فنی و عمران شهرداری از نزدیک از خیابانها و محله های شهر پیشوا بازدید کرد.

شیرزاد یعقوبی بازخورد این بازدید ها را هماهنگی در جهت هم افزایی و خدمت به شهروندان دانستند و گفت: ان شاءالله با همدلی و همزبانی در سال جدید با هماهنگی های انجام شده با معاونت ها و مسئولین واحد های شهرداری پیشوا به زودی در شهر تحولی عظیم در خدمت رسانی بهتر به شهروندان ایجاد خواهد شد .

یعقوبی در بازدید میدانی از سطح شهر بر اصلاح و ساماندهی هندسی میادین و بلوارهای شهر پیشوا تاکید کرد و اظهار داشت: در سال جدید با اصلاح میادین و بلوار های سطح شهر پیشوا عمده مشکلات ترافیکی شهر را حل نماییم.

شهردار پیشوا گفت : جهت خدمات بهینه در محلات مختلف شهر، اولویت های مهم برای هر مرحله استخراج و برای آن برنامه ریزی صورت خواهد گرفت و در اسرع وقت نسبت به بررسی جدول گذاری و عملیات پیاده رو سازی محله های شهر پیشوا از سوی واحد فنی و عمران شهرداری پیشوا صورت خواهد پذیرفت .

وی در ادامه اظهار داشت : دپوی نخاله های رها شده یکی از معضلات مهم شهروندان است که جمع آوری این نخاله ها با همکاری شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری در حال انجام است .

یعقوبی در این بازدید از از افزایش ، رنگ آمیزی و تعمیرات سطل های مکانیزه زباله توسط معاونت خدمات شهری شهرداری خبرداد و گفت مشکلات زیادی در بحث زباله وجود داشت که شهرداری با این اقدامات در جمع آوری زباله های سطح شهر بسیاری از مشکلات را مرتفع نمود. 

وی ادامه داد : با برنامه ریزی هایی که از سوی این شهرداری صورت گرفته است قبل از سال جدید خیابانهای و بلوار های شهر پیشوا از لحاظ روشنایی تجهیز و به بهره برداری رسیده است .

 

ارسال نظرات