فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح خبر داد

جزئیات تشییع چند شهید تازه‌تفحص‌شده در سالروز شهادت امام صادق(ع)

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به ورود پیکر مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس به کشور گفت: پیکر پاک این شهدا در سالروز شهادت امام صادق(ع) به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۷۰۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید محمد باقر‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود پیکر مطهر 63 شهید دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی اظهار داشت: این شهدا بخشی از کارنامه درخشان ملت ایران هستند که حاضر نشدند در برابر استکبار تسلیم شوند.

وی افزود: پیکر پاک این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، مجنون، شرق دجله و زبیدات کشف شده‌ و امروز با استقبال نظامی یگان تشریفات منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد خاک کشور می‌شوند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا با حضور مردم شهیدپرور ماهشهر به‌نمایندگی از ملت ایران در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پیکر مطهر شهدا پس از تشییع به تهران منتقل می‌شود تا پس از شناسایی در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به خاک سپرده شوند.

سردار باقر‌زاده با تأکید بر اینکه تفحص شهدا ادامه دارد، عنوان کرد: تفحص در ایام تعطیلات سال نو هم ادامه داشت و البته این تفحص فعلاً در خاک عراق ادامه دارد.

ارسال نظرات