معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

ثبت نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان یزد آغاز می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام اعتکاف ماه مبارک رجب از اول اردیبهشت ماه در استان یزد آغاز می شود.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۹۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام اعتکاف ماه مبارک رجب از اول اردیبهشت ماه در استان یزد آغاز می شود.

 

حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فرا سیدن ماه مبارک رجب و ایام اعتکاف گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته ثبت نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان آغاز می شود.

 

وی افزود: ثبت نام اعتکاف ماه مبارک رجب تا 10 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان باید در این فرصت وبا توجه به ظرفیت مساجد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

کارگر اظهار داشت: ثبت نام در شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی صورت می گیرد و علاقه مندان جهت حضور در این مراسم معنوی بامراجعه به وب سایت www.tebyanyazd.ir/etekaf نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی هزینه اعتکاف سال جاری را پانصد هزار ریال اعلام کرد و گفت: هزینه اعتکاف باید در هنگام ثبت نام به صورت الکترونیک پرداخت شود.

 

کارگر با بیان اینکه اعتکاف برادران در شهر یزد تنها در مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود افزود: تنها در حاشیه شهر و به دلیل بعد مسافت ممکن است مساجدی به برادران اختصاص داده شود.

 

وی با اشاره به برگزاری بخش دانش آموزی ویژه برادران گفت: مراسم اعتکاف دانش آموزی در مسجد جامع یزد برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در بخش خواهران نیز در بیش از 30 مسجد شهرستان یزد مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

ارسال نظرات