زینلیان :

پنج‌شنبه تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل علیه اقدامات رژیم آل سعود

قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به جنایت اخیر رژیم آل‌سعود و سکوت مجامع بین‌المللی دانشجویان و جنبش دانشجویی ایران پنجشنبه 27 فروردین ساعت 15 تجمعی را در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۴۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین زینلیان قائم‌مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ، گفت: دانشجویان و جنبش دانشجویی ایران پنجشنبه 27 فروردین ساعت 15 تجمعی را در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار خواهند کرد.

زینلیان ادامه داد: این تجمع با توجه به جنایت اخیر رژیم آل‌سعود و حملات و کشتار غیرانسانی کودکان، زنان و مردم بی‌گناه در یمن و همچنین تعرض وحشیانه نظامیان سعودی در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی و سکوت مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد و عدم اقدام کافی آنها صورت می‌گیرد.

وی افزود: ان‌شاءالله این تجمع خودجوش دانشجویی خواب‌زدگی مجامع بین‌المللی نسبت به فتنه‌انگیزی و توحش رژیم آل‌سعود را از بین ببرد.

این فعال دانشجویی در خاتمه گفت: برای درخواست مجوز این تجمع اقدام کرده‌ایم ولی تاکنون صادر نشده است. از وزارت کشور، استانداری و مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این حرکت و خروش انسانی علیه توحش رژیم آل‌سعود همکاری‌های لازم را انجام دهد تا صدای جنبش دانشجویی به گوش جامعه بین‌المللی برسد.

ارسال نظرات