خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

کسب رتبه نخست شرکت برق همدان در دو محور بنگاه‌داری اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها در کشور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی دو سال متوالی در ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو در دو محور بنگاه‌داری اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها رتبه نخست را در کشور کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۳۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی‌رضا تیموری با ارزیابی مثبت عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار داشت: تحقق مأموریت‌ها و چشم‌انداز ترسیمی در افق 1404 در دستور کار بوده و در اولویت امور قرار دارد.

وی افزود: در این راستا یکی از اقداماتی که توسط وزارت نیرو صورت می‌گیرد ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو است که هر ساله حول 13 محور انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: در این ارزیابی عملکرد تمام شرکت‌ها بر اساس استانداردهای تخصصی و تطبیق عملکردها با محورهای اصلی و زیرمحورها به صورت دقیق مورد رصد و پیگیری قرار گرفته و نتایج آن با ذکر درصد تحقق و رتبه اختصاصی هر محور در بین تمام شرکت‌ها و رتبه نهایی و مقایسه آن با سایر شرکت‌های متناظر اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، توزیع برق مطمئن و پایدار برای انواع مصارف مشترکین است، گفت: تلاش کرده‌ایم با نگاه ویژه به چشم‌انداز خود که قرار گرفتن در جایگاه سه شرکت برتر توزیع نیروی برق کشور در افق 1404 است با بکارگیری جدیدترین فناوری‌ها در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین منطبق با مأموریت ترسیم شده گام برداریم.

تیموری یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به صورت فعال و پویا در این ارزیابی مشارکت داشته که در مجموع 13 محور ارزیابی شده، موفق به کسب جایگاه ششم در بین 39 شرکت توزیع برق کشور شد.

به گفته وی این شرکت با بکارگیری تمام ظرفیت‌های بالقوه موجود در سطح استان، شایستگی‌ها و قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موجود در بین مدیران و کارکنان پرتلاش شرکت، مدیریت بهینه منابع در اختیار از جمله منابع انسانی و منابع مالی و ارتقاء سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف عملکردی، موفق شد در سال 91 و 92 در محورهای 13 گانه به جایگاه‌های ارزشمندی دست یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی دو سال متوالی در دو محور بنگاه‌داری اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها با تحقق 100 درصدی شاخص‌های مربوطه رتبه نخست را در کشور کسب کرد.

وی با بیان اینکه این موضوع افتخار بزرگی برای صنعت برق استان است، بیان داشت: در سه محور مدیریت مالی، توسعه مدیریت و تأمین ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیز رتبه سوم کشوری و در محور توسعه منابع انسانی رتبه پنجم کشوری را کسب کردیم.

تیموری اضافه کرد: محورهای ارزیابی مدیران ارشد وزارت نیرو در شاخص‌های عمومی و اختصاصی از قبیل بنگاه‌داری اقتصادی، توسعه زیرساخت، مدیریت مالی، توسعه مدیریت، تأمین ایمنی، بهداشت و محیط زیست، توسعه منابع انسانی، رضایت ذینفعان بیرونی، شفاف‌سازی، قانون‌مداری و پاسخگویی، تأمین محصول استاندارد، مدیریت مصرف، فناوری اطلاعات، توسعه دانش و فناوری، بهبود بهره‌برداری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مقایسه درصد تحقق محورهای 13گانه در سال‌های 91 و 92 این شرکت در مجموع 13 محور، به طور میانگین 9 درصد رشد داشته که این میزان از 85.39 درصد به 93.11 درصد ارتقاء یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأکید کرد: کسب این جایگاه بیانگر فعالی و پویایی و بالندگی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است که با تمرکز بر صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در راستای نیل به چشم انداز 1404 گام‌های اساسی و جدی برداشته است.

وی تصریح کرد: امید است با حمایت‌های مسئولان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان و برنامه‌ریزی‌های برتر در عملکرد سال 93 و جاری نیز شاهد توفیقات بیشتری در صنعت برق استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات