خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

با ورود روحانیت به عرصه ورزش، الگوسازی اخلاقی در جامعه ورزشی صورت می‌گیرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تکریم و تجلیل از نخبگان و فرهیختگان جوان و اخلاق مداری ورزشی را از اولویت کارها برشمرد و با مهم ارزیابی کردن حضور قشر روحانی در ورزش گفت: ورود روحانیت و طلاب به عرصه ورزش برکات بسیاری خواهد داشت و با این امر الگوسازی اخلاقی در جامعه ورزشی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۰۱۱۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید عبدی افتخاری در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه همدان اظهار کرد: ورزش همدان در چند سال اخیر با مساعدت مسئولان ساخت پروژه های بزرگ را در اولویت قرار داده و بیش از 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان فضای ورزشی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: احداث سالن سرپوشیده 6 هزار نفری انقلاب، ساخت و تكمیل ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح، احداث مجموعه ورزشی 10 هزار نفری شهید حاجی بابایی، احداث هشت مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان در شهرستان ها، ساخت سالن های سرپوشیده با ظرفیت یک هزار و 500 تا 3 هزار نفر در سطح شهرستان های همدان، ساخت مجهزترین و مرتفع ترین سالن سنگنوردی خاورمیانه در همدان و توسعه فضای ورزش روستایی از مهمترین طرح های ملی احداث شده در استان بوده است.

افتخاری افزود: در چند سال گذشته سعی شده به مناطق محروم توجه ویژه ای شود و طی این مدت 18سالن ورزشی در سطح شهر همدان احداث شده است.

مدیركل ورزش و جوانان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در تقویت فضای معنوی در ورزش اظهار کرد: خوشبختانه به غیر از بحث قهرمانی فضای ارزشی و سالمی در ورزش استان وجود دارد و با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری سعی شده توجه به بحث فرهنگی سرلوحه کلیه امور ورزشی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور، اعزام ورزشکاران به سفرهای زیارتی، برگزاری همایش ها، برگزاری عزاداری و جشن های مذهبی از کارهای فرهنگی است که اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار امور ورزشی توجه خاصی به آن‌ها داشته است.

افتخاری تکریم و تجلیل از نخبگان و فرهیختگان جوان و اخلاق مداری ورزشی را از اولویت کارها برشمرد و با مهم ارزیابی کردن حضور قشر روحانی در ورزش اعلام کرد: ورود روحانیت و طلاب به عرصه ورزش برکات بسیاری خواهد داشت و با این امر الگوسازی اخلاقی در جامعه ورزشی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات