خبرهای داغ:

فرمانده سپاه خوی در راس هیئتی با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

فرمانده سپاه شهرستان خوی به همراه جانشین، مسئولین حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با حضور در دفتر امام جمعه خوی با ایشان دیدار و گفتکو کردند.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۷۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار محمدباقر علائی ضمن تبريك سال نو با اشاره به شعار سال جدید " دولت و ملت- همدلی و همزبانی " و گرامیداشت آن گفت: وظیفه شرعی است که سخنرانی مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه کشور اسلامی ایران در اولین ساعات سال 94 را سر لوحه کارها یمان قرار دهیم لذا باید همه دستگاه ها و نهادها با همکاری آحاد مردم دست در ست هم دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز با تبریک سال جدید اظهار کرد: انشاء ا... در سال 94 با همدلی و هم زبانی و تلاش هر چه بیشتر نهاهای دولتی و مردم ، گامهای بلند و حرکات خوبی در زمینه های مختلف ایجاد شود .

در ادامه امام جمعه محترم شهرستان خوی ضمن تبريك سال نو به فرماندهی و هیئت همراه و تقدير از زحمات آنان در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ، توفيق روز افزون سپاه را از خداوند منان خواستار شد.

وی اظهار امیدواری کرد: در زیر سایه بهار فاطمی و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد جلوه ای دیگر از همدلی و همزبانی را در سال جاری باشیم وسال 94 برای ملت بزرگ ایران سالی سرشار از موفقیت و برکت باشد.

ارسال نظرات