خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي:

فاطمه زهرا(س) اسوه تمامی بانوان دوعالم در اخلاق و رفتار است

آخرین جلسه هماهنگی ستاد برگزار ی میلاد کوثر در بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۶۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در آخرین جلسه هماهنگی جشن میلاد کوثر در جمع فرماندهان حوزه های خواهران فاطمه را نه تنها برای مسلمین بلکه برای تمامی بانوان عالم در اخلاق و رفتار الگو و اسوه معرفی کرد.

خواهر پاسدار رقیه رزمجو خاطر نشان کرد: ایشان لقب ام ابیها را از پدر بزرگوارشان گرفتند یعنی یک دختر می تواند نقش مادر را برای پدر ایفا نماید و دلسوزانه از پدر حمایت و دفاع نماید.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ غرب در فضای مجازی گفت ما مسئولین وظیفه داریم تا با برگزار یبرنامه های جذاب و نشاط آور فرهنگ اسلامی و زندگی فاطمی را در کشور ترویج نماییم و دختران خود را به طرف فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی جذب نماییم.

رزمجو اظهار داشت: جوانان ما زمانی که با افراط و تفریط های برخی از افراد روبرو می شوند از اسلام زده می شوند و یا زمانی که با اعمال زشت و غیر اسلامی گروه ک های به نام اسلام را مشاهده می کنند کلا قید اسلام را می زنند لذا بر ماست تا با تبعیت از سیره زندگی فاطمه زهرا(س) اصول مدیریت خانواده و تربیت اسلامی نوع رفتار با والدین و همسر و حضئور در جامعه را به جوانان دنیا بیاموزیم.

گفتنی است در پپایان هرکدام از فرماندهان آخرین عملکرد کمیته های مربوطه را که خود به عنوان نماینده یک کمینه ایفای نقش می کنند گزارش دادند.

ارسال نظرات