خبرهای داغ:

جشنواره فرهنگی ورزشی بادبادک ها در شهرستان خوی برگزار می شود

همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جشنواره فرهنگی ورزشی بادبادکها در شهرستان خوی برگزار می شود .
کد خبر: ۸۵۰۹۹۶۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول تربیت بدنی سپاه خوی با اشاه به نام گذاری سال94 از سوی رهیر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران به سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، وحدت و هماهنگی را مهمترین عامل برای تقویت بین اداره ها و نهادها عنوان و خاطر نشان کرد: فلذا باید متعهدانه و با احساس مسئولیت بالا و تلاش مضاعف درجهت جلب رضایت الهی ، خانواده معظم شهداء و جانبازان و آحاد مردم گام برداریم .

سرهنگ نادر صمدی در ادامه از برگزاری جشنواره فرهنگی و رزشی بادبادکها که با همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی همزمان با دوم اردیبهشت ماه سال جاری که مصادف با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است خبر داد و افزود: شعار نویسی با مضامین ارزشی و انقلابی و تجدیدمیثاق با شهدای گرانقدر نیز از دیگر برنا مه های جانبی جشنواره مذکور به شمار می رود.

وی هدف از اجرای این جشنواره را ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد لحظات شاد برای کودکان وخانواده ها و نیز پر کردن اوقات فراغت شهروندان عنوان کرد.

صمدی در پایان علاقمندان را دعوت کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه اجرا و نوع کیفیت برگزاری جشنواره بادبادک های شهرستان خوی، با کانون بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان تماس بگیرند.

ارسال نظرات