مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

حق مطلب در ساخت فیلم‌های دفاع مقدسی ادا نشده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نتوانسته‌ایم حق مطلب را آن‌چنان که شایسته است در حوزه فیلم دفاع مقدس ملت ایران که از هر لحاظ حماسه‌ای منحصربه‌فرد بوده است، ادا کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۳۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

 

 

 



 


 

 

خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی در چهلمین روز درگذشت حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری مادر فداکار و مقاوم شهیدان گرانقدر احمد و محمد کشوری، اظهار کرد: در بحث دستیابی به تکنولوژی هستهای و تولید علم و فناوری در درجه اول برکات خون مقدس شهدا و ایثارگران به عینه قابل مشاهده است.

 

وی با اشاره به اهمیت یاد و خاطره شهدا، افزود: برای موفقیت در عرصه خدمترسانی باید خلوص، معنویت و همت شهدا الگو قرار گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه به‌واسطه ابزار هنر می‌توان حماسه دفاع مقدس را برای نسل امروز روایت کرد، گفت: در قالب هنر می‌توان تاثیرگذاری در اذهان مخاطبان را دوچندان کرد و رشادت‌های شهدای سرافراز مازندران نظیر شهید کشوری را زنده نگه داشت.

 

جاودانی اظهار کرد: صدها فیلم و اثر هنری با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده ولی برای دفاع مقدس ملت ایران که از هر لحاظ حماسه‌ای منحصربه‌فرد بود که نتوانسته‌ایم حق مطلب را آن‌چنان که شایسته است، ادا کنیم.

 

وی ادامه داد: زبان هنر در تمام دوران‌ها به‌ویژه در عصر حاضر بیشترین جاذبه را دارد، لذا باید در انتقال فرهنگ ارزش‌های انقلاب از ظرفیت هنرمندان با توجه به بسترها و استعدادهای موجود در استان استفاده بهینه کرد.

 

وی در پایان گفت: شهید کشوری نماد تعهد و تخصص و خودباوری است و بی‌تردید چنین فرزندی در دامان مادری مومن و شجاع پرورش یافته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها