خبرهای داغ:
فرمانده گردان آموزشی حر خوی:

نظام اسلامی تنها کشور امن منطقه است

فرمانده گردان آموزشی حر خوی گفت: امروزه ایران اسلامی تنها کشور منطقه است که با امنیت کامل و با اقتدار تحت رهبری ولایت فقیه دشمنان خود را به زانو در آورده است.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۱۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزش تکمیلی 2 بسیج مرکز آموزش حر خوی سرگرد پاسدار محمدعلی آقازاده فرمانده گردان آموزشی این مرکزضمن عرض خیر مقدم به فراگیران با اشاره به نقشه و توطئه استکبار جهانی خصوصا آمریکای جهانخوار در منطقه و کشتار مردم بی دفاع در کشورهای اسلامی اظهار کرد: امروزه ایران اسلامی تنها کشور منطقه است که با امنیت کامل و با اقتدار تحت رهبری ولایت فقیه دشمنان خود را به زانو در آورده است.

وی افزود: نظام اسلامی امروز به راه خود برای مبارزه با استکبار جهانی، کمک به مظلومین منطقه و حمایت از مقاومت در مقابل اسرائیل جنایتکار به برکت خون پاک شهداء ادامه می دهد .

فرمانده گردان آموزشی حر خوی تصریح کرد: جوانان امروز باید راه شهدا را ادامه داده و اجازه ندهند دشمنان به اهداف خود برسند.

آقا زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم با احساس مسئولیت بیشتر و جدیت در فراگیری آموزشهای مورد نیاز آمادگیهای لازم راکسب کرده و خود را به سلاح ایمان و معنویت به عنوان ادامه دهندگان راه امام و شهداء مجهز کنید.

در ادامه مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی سروان پاسدار قدرت رنجبری ضمن تشریح برنامه های مدنظر اعلام داشتند

شما عزیزان طی 15 روز برابر برنامه کلاسی و سین ابلاغی به مدت 130 ساعت آموزشهای لازم در زمینه تاکتیک رزم انفرادی، سلاح شناسی، آداب نظامی ،صف و جمع، احترامات ، بهداشت و امداد، عقیدتی سیاسی، تربیتی و حفاظت اطلاعات طی خواهید نمود.

ارسال نظرات