خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان:

دشمنان نظام درصدد ضربه زدن به محیط‌ های علمی و فرهنگی هستند

فرمانده سپاه بوکان گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ضربه زدن به نظام به ویژه محیط های علمی و فرهنگی هستند.
کد خبر: ۸۵۰۹۹۱۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ریاست دانشگاه آزاد واحد بوکان به همراه جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در سپاه بوکان با فرمانده سپاه بوکان دیدار صمیمانه داشتند.

در این دیدار ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با اشاره به نقش ارزنده بسیج و سپاه در ایجاد فضای وحدت و همدلی و حفظ رامش در جامعه افزود: امنیت امروز جامعه مدیون ایثارگری جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس و در تامین امنیت امروز جامعه است.

ضیایی تصریح کرد:رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب ماست و ما مکلف به اجرای دستورات مقام معظم رهبری در راستای سالم‌سازی محیط دانشگاه ها با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه ها هستیم.

در ادامه این دیدار فرمانده سپاه بوکان ضمن تشکر از اقدامات ریاست دانشگاه آزاد در رابطه با همکاری نزدیک با سپاه و اجرای برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین در دانشگاه ها افزود:دشمنان نظام درصدد ضربه زدن به محیط‌های علمی و فرهنگی هستند و فرهنگ جامعه اسلامی را هدف قرار داده اند.

سرهنگ علیرضا مظاهری گفت: همه ما با هوشیاری کامل باید مانع عملیاتی شدن برنامه‌های بی‌اساس و نامشروع دشمنان شویم و در راستای سلامت کامل روحی و روانی استادان، کارکنان و دانشجویان همت مضاعف داشته باشیم.

ارسال نظرات