خبرهای داغ:
فرماندار همدان:

تمام دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه‌ رژه روز ارتش همراه شوند

فرماندار همدان با اشاره به شرایط خاص منطقه گفت: باید مراسم بزرگداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران باشکوه تر از همیشه برگزار شود و دستگاه های اجرایی با توان بیشتری در این برنامه حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۶۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز ارتش ضمن تبریک ولادت با سعادت فاطمه(س) اظهار داشت: هر سال رژه روز ۲۹ فروردین در سالروز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته می شود.

فرماندار همدان با اشاره به تحولاتی که در منطقه وجود دارد، افزود: در این شرایط خاص و حساس باید مراسم باشکوه بیشتر برگزار شود و تمامی دستگاه های اجرایی با توان بیشتر در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مراسمی در شان بزرگداشت روز ارتش برگزار کرد، بیان داشت: هر سال این مانور برگزار و دستگاه های اجرایی به خوبی می دانند که چه کارهایی باید انجام دهند.

تعالی با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید مدنظر قرار گیرد، بحث امنیتی و ترافیکی در روز ۲۹ فروردین است، عنوان داشت: برای برگزاری مراسم رژه باید در امور ترافیکی کمترین مشکلات در تردد وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی و شهرداری نیز باید کارهای پاکسازی را انجام دهند، بیان داشت: آرامش ایران در سایه دلاورمردان ارتش و تدبیر و رهنمودهای کاربردی مقام معظم رهبری است.

مسئول امور انسانی و دبیر اجرایی مراسم بزرگداشت روز ارتش در همدان نیز در ادامه این جلسه گفت: پایگاه نوژه با توجه به شرایط موجود در منطقه در ۲۹ فروردین مراسم سان و رژه در میدان باباطاهر همدان را برگزار می کند که این مراسم نیازمند زمینه ها و پیش زمینه هایی است که با همکاری دستگاه های اجرایی دست یافتنی است.

سرهنگ سید داوود هادئی ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا، مراسم عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا در ۲۷ فروردین ماه، حضور در مراسم نمازجمعه در ۲۸ فروردین ماه و اصلی ترین مراسم که همان مراسم سان و رژه است در ۲۹ فروردین ماه برگزار می شود.

هادئی اظهار داشت: پلیس راهور و پلیس شهری باید اقداماتی را در روز رژه داشته باشند تا یگان ها با کمترین توقف به مقصد برسند و همچنین اداره برق نیز باید مانع قطع برق شود.

مسئول امور انسانی و دبیر اجرایی مراسم بزرگداشت روز ارتش با اشاره به اینکه مخابرات نیز باید دو خط تلفن به مجموعه واگذار کند، افزود: همچنین آتش نشانی، آمبولانس و تیم پزشکی نیز باید حضور داشته باشند.

سرهنگ هادئی در ادامه با اشاره به اینکه صدا و سیما نیز باید پوشش خبری مناسب از مراسم را داشته باشد، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی در این راستا همراه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات