خبرهای داغ:
امامی:

حضرت زهرا(س)، برترین الگو برای زنان عالم است

امامی با بیان اینکه حضرت زهرا(س)، برترین الگو برای زنان عالم است، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات امروزه تأسی از این بانوی پاکدامن است.
کد خبر: ۸۵۰۹۸۴۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، به مناسبت گرامیداشت هفته زن نشست فرهنگی با موضوع سبک زندگی فاطمی به همت حوزه خواهران حضرت زینب(س) شیرین سو با حضور زنان فاطمی برگزار شد..

منصوره امامی در حاشیه این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد یگانه بانوی عالم حضرت زهرا(س) و هفته زن بیان داشت: حضرت زهرا(س)، بهترین و مطمئن ترین الگو برای زنان جهان است و نمونه بارز و مصداق عینی سبک زندگی اسلامی را باید در زندگانی این بزرگوار جستجو کرد.

وی افزود: اگر ما تاریخ زندگی پیامبر اكرم(ص) را مرور کنیم، می بینیم که آن حضرت به هنگام برخورد با مشکلات و اندوه‌های بزرگ، بسیار به نزد حضرت فاطمه (س) می‌رفت و ایشان مانند مادری مهربان با او ملاطفت می كرد و از سوی دیگر حضرت فاطمه‌(س) همچون دختری، به خدمت و اطاعت از پدر مقید بود.

امامی تصریح کرد: مجموع عمر آن حضرت هیجده سال و چند ماه بود، اما عمر كوتاه وی نمونه بدون عیب و نقصی از زندگی زن كامل و الگویی بارز برای همه است.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات امروزه تأسی از این بانوی پاکدامن است، خاطرنشان کرد:اگر می‌خواهیم زندگی ما در این دنیا رنگ و بوی خدایی بگیرد باید از حضرت فاطمه(س)پیروی کرده و فرزندان خود را با روش و سیره اهل بیت(ع) پرورش دهیم رشد دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات