خبرهای داغ:
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی:

عزت و سربلندی کشور در راه تداوم حرکت تاریخی شهدا است

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: عزت و سربلندی کشور در راه تداوم حرکت تاریخی شهدا است.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۴۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسین مظفر امروز در نخستین یادواره شهدای شهرک شهید حیدری نهاوند در مسجد این شهرک اظهار داشت: اگر دشمنان ملت ایران دیروز قطعنامه و تحریم‌های شدید علیه ما وضع می‌کردند و امروز پای میز مذاکره می‌آیند این نشان از قدرت و عظمت نظام اسلامی و ضعف و ناتوانی آنها دارد.

وی گفت: افتخار کردن یک ملت به تاریخ و قدمت آن نیست بلکه این رویدادها و حوادث عظیم هستند که سبب سربلندی یک ملت می‌شوند که ملت بزرگ ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان رشید خود در طول 4 دهه تمام دشمنان خود را به ‌زانو درآورد و از تمام آزمایش‌های تاریخی سربلند و سرافراز شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهادت و شهید مانند دُر و گوهری است که سعادت آن نصیب هرکسی کمی‌ نمی‌شود زیرا شهادت پرچمی نیست که بر سر در هر خانه‌ای افراشته شود بلکه شهدا و خانواده شهدا از طرف حق‌تعالی انتخاب و گزینش‌شده‌اند و این افتخار سندی است که به کسانی داده می‌شود که لیاقت آن را داشته باشند.

مظفر افزود: وقتی دوران مختلف تاریخی را ورق می‌زنیم به عظمت کار شهدا پی می‌بریم که ایران قبل از انقلاب با بعد از انقلاب چه تفاوت‌های کرده آن‌وقت است که متوجه می‌شویم که راه عزت و سربلندی یک ملت و کشورها یافته از ظلم و داد از قله‌های استقامت و سربلندی می‌گذرد.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای ما از بهترین جوانانی بودند که می‌توانستند بیشترین دستاوردها را برای ما داشته باشند و به زندگی عادی و روزمره خود ادامه دهند ولی آنها با شرکت در جهاد در راه خدا با حق‌تعالی معامله کردند چون معتقد بودند که جسم و روح آنان ارزش بهشتی شدن را دارد.

وی اظهار داشت: عزت و سربلندی کشور در راه تداوم حرکت تاریخی شهدا است زیرا این شهیدان بودند که با نثار جان خود و گذشتن از تمام دل‌خوشی‌های دنیا برای احیای دین و ارزش‌ها اسلامی و انقلابی تلاش کردند و راه عزت و سربلندی را برای ملت ایران باز کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان ملت ایران همیشه به دنبال تضعیف روحیه انقلابی و شهادت‌طلبی مردم ایران هستند پس بر تمام مردم و مسئولان واجب است تا پاسدار حرمت خون شهیدان و نگهبان ارزش‌ها و ثمرات این نظام باشیم زیرا ملتی که جوانان آن دارای روحیه جهاد و شهادت‌طلبی باشند می‌تواند در مقابل تمامی تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه بایستد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات