خبرهای داغ:
باحضور 45زوج بسیجی؛

جشن میلاد کوثر در مصلی اعظم تبریز برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز از برگزاری جشن میلاد کوثر همزمان با زادروز فاطمه زهرا(س) در مصلي امام خميني(ره) تبريز خبر داد كه در اين جشن از 45زوج بسیجی و همسران شهدای مدافعین حرم تجليل خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۴۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

مریم کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این جشن را جهانی سازی فرهنگ فاطمی عنوان و بیان کرد: این جشن با حضور 45 زوج بسیجی در راستای ترویج ازدواج آسان در بین جوانان بسیجی با حضور آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان و مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور برگزار می شود.

وی فاطمه زهرا(س) را عطیه گرانبهای الهی خواند و افزود: امید است با اقتدا به این اسوه جهان و عصاره عالم خلقت بتوانیم با معرفت اهل بیت(ع) محبت خاندان رسول گرامی اسلام را در دل هایمان به محبتی ابدی تبدیل کنیم.

کاظمی با تاکید به راه و سیره اهل بیت(ع) و فاطمه زهرا(س)، از خدا خواست: معرفت آن ها را تا آخرین لحظه حیات از دل هایمان نگرفته و اسیر فرهنگ منحط غربی و رفتارهای غیر اخلاقی -که امروز دشمن تلاش دارد در جامعه ترویج دهد- نشده و با محبت این خاندان پاک، الگوهای کفر و فساد کمرنگ و کم فروغ شود.

وی با قدردانی از گلمحمدزاده و حجت الاسلام محدث نیا، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه غدیر تبریز و فرماندهان حوزه های هفتگانه محلات و دانش آموزی، ادامه داد: برای برگزاری این جشن حجت الاسلام محمدی مدیرعامل بنیاد خیریه مصلی امام خمینی(ره)، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، مدیرعامل بانک انصار، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و مدیرعامل بانک مهر اقتصاد نیز حمایت مالی کردند که جا دارد از تلاش ها و حمایت های آنها قدردانی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها