خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع):

با كمبودها و بدون امكانات نیز می‌توان كارهاي بزرگي انجام داد

فرمانده تيپ 32 انصارالحسين(ع) ب ارزیابی مثبت از عملکرد این یگان گفت: پاسداران ثابت کرده‌اند که با كمبودها و بدون امكانات نیز می‌توان كارهاي بزرگي انجام داد.
کد خبر: ۸۵۰۹۴۱۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدي فرجي در جمع كاركنان تيپ 32 انصارالحسين(ع) همدان اظهار داشت: درسال 93 با كمبود بودجه مواجه بوديم و به هر طريق آن را سپري كرديم، ما پاسداران انقلاب اسلامي در زمان هشت سال دفاع مقدس آموخته‌ایم كه با كمبودها و بدون امكانات و اعتبارات لازم می‌شود كارهاي بزرگي انجام داد.

وی درخصوص عملكرد اين يگان در منطقه مأموريتي افزود: در لحظه تحويل سال نو روحيه نيروهاي يگان و حافظان امنیت کشور با حضور مسئولين در منطقه ماموريتي با توجه به كمبودهايي كه در منطقه وجود داشت، بسیار خوب و مورد قبول بود.

فرمانده تيپ 32 انصارالحسين(ع) و قرارگاه تاكتيكي شهيد شكري‌پور تصریح کرد: عملكرد این يگان در قرارگاه امام حسين(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مورد ارزيابي و بازرسي قرار گرفته كه با همكاري وهمدلي نيروها با عملكرد خوبي همراه بود و با توجه به شرايط سختي كه درمنطقه ماموريتي داشتيم توانستيم رتبه اول را در كشور كسب کنیم.

وی ادامه داد: این يگان با كمترين امكانات و با همت و تلاش توانست بهترین امتياز را دربین رده‌های سپاه كسب کند و اميد است در سال جاری نیز عملکرد قابل توجهی نسبت به سال گذشته ارائه کنیم.

فرجي در خصوص برنامه‌هاي سال 94 و نقش پاسداران در پاسداري از انقلاب اظهار داشت: در خصوص مأموريت منطقه مطيع امر فرمانده كل سپاه به عنوان يك سرباز فداكار عمل خواهيم كرد.

وی با اشاره به آمادگی و بالا بردن توان رزم نیروها به صورت مستمرافزود: سربازان ولایت باید همواره با بالا بردن توان رزمی خود آمادگی دفاع از مرز و بوم را داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند تا در هر برهه از زمان که نیاز به جانفشانی باشد برای حفظ اسلام و میهن اسلامي از هیچ کوششی دریغ نورزند.

فرمانده تيپ 32 انصارالحسين(ع) و قرارگاه تاكتيكي شهيد شكري‌پور با اشاره به بحث انتخابات مجلس تصریح کرد: انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سال جاري بسيار حائز اهميت است.

وی خاطرنشان کرد: وظيفه پاسداران تیپ32 انصارالحسين(ع) پاسداري از انقلاب اسلامي و حراست از مزرهای جمهوری اسلامی ايران در این برهه از زمان بوده که باعث افتخار است.

فرجی خطاب به پاسداران گفت: از پاسداري خوب پاسداري كنيد تا سپاه بيمه شود چراکه اگر كارها به خوبی انجام شود و در تمام امور خداوند مدنظر قرار گیرد تمام مشكلات حل مي‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات