خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

حضرت فاطمه زهرا(س) نماد عصمت و جلوه اي از جمال خداوند است

حجت الاسلام محمد رستمي در آستانه فرارسيدن سالروز ولادت دخت نبي اكرم(ص) و ميلاد بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) در مصاحبه اختصاصي با خبرگزاري بسيج افزود: اين ايام به حق هفته زن و روز مادر نام گذاري شده است .
کد خبر: ۸۵۰۹۳۴۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، حجت الاسلام محمد رستمي ضمن تبريك هفته زن و روز مادر به خدمت تمامي بانوان فاطمي و ولايي شهرستان خوي اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) اين مادر امامت، دختر نبوت و همسر ولايت كه واسطه فيض امامت است به حق نمادعصمت و پاکی در تمام ابعاد و جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در ادامه، زنان را مظهر ایجاد آرامش و مودت در خانواده دانست و خاطرنشان كرد: خانواده این نهاد مقدس بهترین بستر برای رسیدن به کمال انسان است و نقش عمده‌اى در ارتقا و رشد و پویایى جامعه را ایفا مى‌کند.

وي بانوان را به مطالعه دقيق سيره زندگي حضرت زهرا(س) در تمامي ابعاد دعوت نمود و افزود: نقش‌ همسری و مادری، دو نقش بی بدیل زنان در جهان‌آفرینش است و امنیت و سلامت روانی را در درون خانواده تضمین می‌کند و اين فقط از زندگاني دخت نبي اكرم(ص) به دست مي آيد.

حجت الاسلام رستمي افزود: زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ی انسان‌ها به‌ ویژه زنان عالم است تا با تأسی از شیوه‌ی زندگی ايشان، روش‌های تربیتی و سیره‌ی عملی آن حضرت،‌ به سعادت دو جهان نایل آیند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در پايان ضمن تبريك دوباره به بانوان ولايي، با گرامیداشت سالی که با تدبیر هوشمندانه رهبر فرزانه‌ی انقلاب به نام سال " ملت و دولت هم دلي و همزباني" مزین گردیده است، روز زن را به تمامی زنان بویژه بسيجيان و خانواده هاي سبز پوش پاسداران تبریک گفت و توفیق همگان را از درگاه احدیت درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای( مدظله‌العالی ) مسئلت نمود.

ارسال نظرات