خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه همدان:

تحق شعار امسال دشمن را در اهدافش ناکام می‌گذارد

فرمانده سپاه ناحيه همدان گفت: اگرچه دشمنان هيچگاه دست از شرارت و دشمني برنخواهند داشت اما عمل كردن به شعار امسال باعث مي‌شود كه مثل گذشته در رسيدن به اهداف و مقاصد خود شكست بخورند.
کد خبر: ۸۵۰۹۱۹۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از همدان، حسن برزگر در جمع كاركنان سپاه ناحيه همدان با تبريك سال نو بیان داشت: تحقق شعار امسال موجب تقويت تمامي اركان نظام است و شاه كليدي است براي حل مشكلات كه در مقابل نظام اسلامي صف كشيده اند.

وی افزود: اگرچه دشمنان هيچگاه دست از شرارت و دشمني برنخواهند داشت اما عمل كردن به شعار امسال باعث مي‌شود كه مثل گذشته در رسيدن به اهداف و مقاصد خود شكست بخورند.

فرمانده سپاه ناحيه همدان با تأكيد بر اينكه ملت ايران هميشه و در همه حال پشتيبان نظام اسلامي بوده و هستند، گفت: دولت‌ها به عنوان قوه مجريه كارگزاران و دولتمردان هميشه در معرض انتقاد بوده و هستند و بايد با نصب العين قرار دادن شعار امسال از اختلاف‌افكني‌ها و اعمال سليقه در نقدها نسبت به دولت جانب احتياط را رعايت كنيم و تاحد توان سعي بر همدلي و همزباني داشته باشيم.

وی اضافه كرد: دولتمردان نيز باید در مقابل مردم و ملت احساس مسئوليت و تكليف کنند و اعتماد و پشتيباني ملت را براي خود سرمايه‌اي عظيم بدانند و در جبهه‌هاي سياست خارجي به ویژه در بحث هسته‌اي تمام قد از حقوق اين ملت دفاع کنند.

برزگر خاطرنشان كرد: توطئه دشمنان و استكبار جدايي انداختن بين مردم و دولت است كه از رخنه و خلأ این جدايي پايه و اركان نظام را سست و تضعيف کنند چراکه هرجا اختلاف و جدايي باشد ديگر از پيشرفت و ترقي خبري نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات