فرمانده ناحیه مقاوت بسیج پیشوا: شعار سال راهبردی اساسی برای نظام و دولت است

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج پیشوا: شعار سال راهبردی اساسی برای نظام و دولت است

فرمانده ناحیه قاومت بسیج شهرستان پیشوا از آمادگی مجموعه سپاه و بسیج در راستای پیشبرد اهداف والای نظام و انقلاب در پیشوا خبر داد و گفت: شعار سال می‌تواند راهبردی اساسی برای نظام و دولت در ادامه راه تعالی کشور است.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۳۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حسن عاطف‌ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و حجت‌الاسلام علیرضا بلاغی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در شهرستان پیشوا به اتفاق سایر مسئولان ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با امام جمعه پیشوا دیدار و سال نو را به وی تبریک گفتند.

حسن عاطف‌ضمیر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا ضمن تبریک عید نوروز با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: چندین سال است که رهبر فرزانه انقلاب همه ساله با شروع سال جدید با مشخص کردن شعار سال اهداف و چشم‌اندازهای یک ساله نظام و دولت را برای ملت ایران تعیین و تشریح می‌کند.

وی گفت: نامگذاری شعار سال از سوی معظم‌له می‌تواند راهبردی اساسی برای نظام و دولت در ادامه راه تعالی و پیشرفت روزافزون کشور باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا تصریح کرد: ملت و دولت که همان مجموعه نظام اسلامی هستند بتوانند با این نقشه که زیرساخت اصلی آن همدلی و هم‌زبانی است، به سرمنزل مقصود برسند.

عاطف ضمیر در پایان از سخنان خود آمادگی بیش از پیش مجموعه سپاه و بسیج را در راستای کمک به دولت و ملت در پیشبرد اهداف والای نظام و انقلاب در شهرستان پیشوا در تمام عرصه‌ها اعلام کرد.


ارسال نظرات