امام جمعه پیشوا: سپاه و بسیج در قلب ملت جای دارد

امام جمعه پیشوا: سپاه و بسیج در قلب ملت جای دارد

امام جمعه پیشوا با اشاره به جایگاه الای سپاه و بسیج گفت: سپاه و بسیج در قلب ملت جای دارد.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۳۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا امشب مراسم دیدار حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا، حجت‌الاسلام علیرضا بلاغی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا و جمعی از مسئولان، معاونان و مدیران این رده مقاومت با وی، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: ما به سپاه و بسیج مدیون هستیم و برای ما یک قداست ویژه دارند؛ سپاه و بسیج به ‌ویژه در عرصه دفاع مقدس خوش درخشیدند و واقعاً عالی عمل کردند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در قلب ملت جای دارد، گفت: جایگاه والای بسیج و سپاه این است که این نهاد بر خواسته از  اصل انقلاب است و همچنین از رشادت‌ها و جانفشانی‌ها که در جبهه‌های حق علیه باطل نشان دادید.

امام جمعه پیشوا افزود: شما قدر خودتان را بدانید جایگاه شما، جایگاه رفیعی در نظام اسلامی است که امروز در همه عرصه‌ها اعم از حوادث، اتفاقات و فتنه‌ها و عرصه‌های جهادی و فرهنگی و ... بعد از انقلاب اسلامی نگاه همگان به شما سپاهیان و بسیجیان است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان «دولت و ملت با همدلی و هم‌زبانی» توسط رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: امسال نیز رهبر معظم انقلاب اول سال در بارگاه ملکوتی علی بن موسی‌الرضا (ع) بر همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت اشاره و در ارتباط با این همدلی و هم‌زبانی توضیحاتی فرمودند و این همدلی و همزبانی باید بیشتر خود را نمایان کنند.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا در پایان تصریح کرد: این را بدانید که شما برادران سپاه و بسیج با این هماهنگی و همدلی و هم‌زبانی که با ولایت فقیه و رهبری دارید همین محبوبیت ادامه خواهد داشت و نمونه بارز این امر شعار سال هست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار